1

غرب در مذاکرات دچار اشتباه محاسباتی نشود/ برای شرایط عدم لغو تحریم‌ها آماده‌ایم

  • کد خبر : 134718
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۷

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه نتیجه نگرفتن از مذاکرات هیچ مشکلی برای ملت ایران به وجود نخواهد آورد، گفت: فارغ از اینکه مذاکرات چه نتیجه‌ای خواهد داد ایران برای زندگی با وجود تحریم‌ها و حتی تشدید آن برنامه‌ریزی کرده است.

عباسعلی منصوری آرانی نماینده مردم بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با ۱+۵ و اهمیت بحث محاسبات در مذاکرات، گفت: ایران در مذاکرات هسته‌ای حضوری هدفمند دارد و قطعاً بدون اینکه اهداف ملت ایران تأمین شود، هیچ توافقی صورت نمی‌گیرد.
وی با بیان اینکه ایران در مذاکرات هسته‌‌ای به‌طور جدی ورود کرده است و این جدیت در رعایت خطوط قرمز نیز محفوظ است، افزود: اصل غنی‌سازی و نیازهای آتی ایران جزو خطوط قرمز است و ۱+۵ بدون احترام به نیازهای ایران نمی‌تواند به هیچ توافقی دست یابد.
منصوری آرانی با تأکید بر اینکه نتیجه نگرفتن از مذاکرات هیچ مشکلی برای ملت ایران به وجود نخواهد آورد، افزود: فارغ از اینکه مذاکرات چه نتیجه‌ای خواهد داد، ایران برای زندگی با وجود تحریم‌ها و حتی تشدید آن برنامه ریزی کرده است و در صورتی که تحریم‌ها هم لغو نشود مشکل خاصی به وجود نخواهد آمد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه با بیان اینکه شرط ایران برای تعامل و توافق با غرب لغو تمام تحریم‌هاست، تصریح کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند که مذاکرات جنگ محاسبات است، ما باید با این محاسبه که تحریم‌ها برقرار است در مذاکرات شرکت کنیم چرا که در صورت عدم توافق‌، این ۱+۵ است که متضرر می‌شود نه ایران.
وی در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‌ای، نیاز ملت خود را روی میز مذاکره قرار نداده است چراکه ایران عزت و اقتدار خود را با هیچ‌چیز دیگری عوض نمی‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=134718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر