1

هلاکت فرمانده تیپ گولانی اسرائیل

  • کد خبر : 135659
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹

منابع خبری از زخمی شدن دستکم ۲۶ نظامی صهیونیست دیگر در جریان درگیری های بامداد امروز با مبارزان فلسطینی در غزه خبر دادند.

تسنیم: منابع خبری از زخمی شدن دستکم ۲۶ نظامی صهیونیست دیگر در جریان درگیری های بامداد امروز با مبارزان فلسطینی در غزه خبر دادند.

شبکه تلویزیونی “ام تی وی” لبنان گزارش داد: ۲۶ نظامی اسرائیلی در جریان درگیری های بامداد امروز در غزه زخمی شدند که حال چهار نفر از آنها وخیم است.

روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونت اعلام کرد که ۶تن از زخمی‌های نظامیان این رژیم در درگیری های غزه به مرکز پزشکی “شیبا” منتقل شدند که حال دو نفر از آنها وخیم است.

درهمین حال، گردانهای شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین “حماس” صبح امروز دوشنبه از عملیات نفوذ به به پشت جبهه دشمن در پاسخ به کشتار مردم فلسطین در محله شجاعیه غزه خبر داد.

ارتش رژیم اسرائیل بامداد یکشنبه با گلوله باران محله شجاعیه شهر غزه دستکم ۷۰ نفر را شهید و بیش از ۲۵۰ نفر دیگر را زخمی کرد.

گردانهای شهید عزالدین قسام تاکید کرد که درگیری ها بعد از نفوذ به پشت جبهه دشمن همچنان ادامه دارد.

این گردانها همچنین اعلام کردند که یک دستگاه نفربر ارتش رژیم اسرائیل را در شرق محله التفاح در شرق غزه هدف قرار دادند.

در همین حال، ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که غسان علیان فرمانده تیپ گولانی (نیروهای نخبه رژیم اسرائیل) بر اثر جراحت های وارده کشته شده است.

نیروهای مقاومت فلسطین شنبه شب ۳۳ نیروی تیپ گولانی را در نبردهای اطراف محله شجاعیه غزه به هلاکت رساندند اما ارتش رژیم اسرائیل به هلاکت ۱۳ نفر از آنها اذعان کرد.

ارتش رژیم اسرائیل نیز به جنایات خود در نوار غزه ادامه داد به گونه ای که شمار شهدای گلوله باران یک خانه در شهر خانیونس به ۲۵ نفر رسید و ۹ فلسطینی از جمله هفت کودک نیز بامداد امروز در تازه ترین حمله ارتش رژیم اسرائیل به خانه ای در شهر رفح به شهادت رسیده و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

جنگنده های ارتش رژیم اسرائیل بامداد امروز همچنین یک خانه در شهرک جبالیا و دو خانه در محله الزیتون غزه را هدف قرار دادند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=135659

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر