2

تغییر و تحولات در باشگاه ورزشی فوتبال مس کرمان

  • کد خبر : 13622
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۴

باشگاه مس کرمان پس از شکست برابر سایپا به مربی بدنساز و مدیر روابط عمومی اعلام کرد تا اطلاع ثانوی در تمرین‌های تیم حاضر نشوند. ایرج کهن‌دل سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شایعه برکناری ساسان موسوی مربی بدنساز و اسدی مدیر روابط عمومی باشگاه […]

باشگاه مس کرمان پس از شکست برابر سایپا به مربی بدنساز و مدیر روابط عمومی اعلام کرد تا اطلاع ثانوی در تمرین‌های تیم حاضر نشوند.


ایرج کهن‌دل سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شایعه برکناری ساسان موسوی مربی بدنساز و اسدی مدیر روابط عمومی باشگاه مس کرمان گفت: آنچه به من گفته شده این است که این دو نفر تا اطلاع ثانوی حق حضور در تمرینات تیم را ندارند و باید فردا صبح خودشان را به مدیرعامل باشگاه معرفی کنند.

وی در مورد اینکه معنای این حرف یعنی اخراج این دو نفر، گفت: من چنین چیزی نگفتم و نباید چنین خبری را از قول من بگویید. من فقط طبق اعلام باشگاه مس کرمان به این دو نفر این مسئله را بیان کردم.

حمید حاج اسماعیل‌‌زاده مدیرعامل باشگاه مس نیز در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد شایعه اخراج موسوی و اسدی از مس کرمان گفت: فردا در این زمینه تصمیم گیری می‌کنیم و تا فردا نمی‌خواهم حرفی بزنم.
مس کرمان در هفته هفتم لیگ برتر ۴ بر ۲ برابر سایپا شکست خورد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=13622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر