3

میروسلاو بلاژویچ هدایت تیم فوتبال مس کرمان را بر عهده گرفت

  • کد خبر : 11906
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۸

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان پس از انجام مذاکرات نهایی با مسئولان باشگاه مس کرمان، هدایت تیم فوتبال این باشگاه را برعهده گرفت. به گزارش خبرنگار مهر، میروسلاو بلاژویچ که بامداد امروز چهارشنبه برای انجام مذاکرات نهایی با مسئولان باشگاه مس کرمان وارد ایران شده بود، عصر امروز با مسئولان این باشگاه به توافق […]

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان پس از انجام مذاکرات نهایی با مسئولان باشگاه مس کرمان، هدایت تیم فوتبال این باشگاه را برعهده گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، میروسلاو بلاژویچ که بامداد امروز چهارشنبه برای انجام مذاکرات نهایی با مسئولان باشگاه مس کرمان وارد ایران شده بود، عصر امروز با مسئولان این باشگاه به توافق رسید تا هدایت مس کرمان تا پایان فصل یازدهم رقابتهای لیگ برتر را برعهده داشته باشد.

در این نشست که عصر امروز چهارشنبه در تهران برگزار شد، عبدالرضا داوری رئیس هیئت مدیره، حمید حاج اسماعیل زاده مدیرعامل و حسن واحدی سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه مس کرمان حضور داشتند و در پایان قرارداد با بلاژویچ به امضا رسید تا این مربی ۷۶ ساله هدایت کرمانی ها را برعهده بگیرد و جانشین صمد مرفاوی شود.

واحدی سخنگوی باشگاه مس کرمان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید این خبر گفت: قرارداد ما با بلاژویچ بر اساس ضوابط و مقررات فدراسیون فوتبال است و سعی کرده ایم همه خواسته های فدراسیون را در این مورد رعایت کنیم.

میروسلاو بلاژویچ که قبل از این نیز هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت، پس از عقد قرارداد با مسئولان باشگاه مس کرمان، راهی کرج شد تا نخستین حضورش در تمرین این تیم را تجربه کند. تیم فوتبال مس کرمان اردوی آماده سازی بین تعطیلاتش را در کرج برپا کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر