3

رتبه جالب دو دختر خرم آبادی در کنکور+تصاویر

  • کد خبر : 136951
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۹:۵۸

رتبه های برتر آزمون سراسری گروه تجربی در تسخیر دختران خرم ابادی

رتبه جالب دو دختر خرم آبادی در کنکور

نشریه فرهنگی و اجتماعی لور: مهسا دولت شاهی و فاطمه فاضلی فرد از خرم آباد موفق به کسب رتبه های چهارم و ششم گروه علوم تجربی آزمون سراسری شدند.

بنا به اعلام سایت سازمان سنجش نتایج کنکور سراسری کارشناسی سال ۱۳۹۳ اعلام شد و در سایت سنجش قرار گرفت.

از جمله نکات قابل توجه در این دوره از آزمون سراسری قرار گرفتن دو دختر از شهرستان خرم آباد در جمع رتبه های برتر گروه علوم تجربی است.

بنا براین گزارش مهسا دولت شاهی و فاطمه فاضلی فرد از خرم آباد موفق به کسب رتبه های چهارم و ششم گروه علوم تجربی آزمون سراسری شدند.

 دختر موفق لرستان: : رشته پزشکی را برای خدمت به جامعه ادامه می‌دهم / از کتاب های کمک درسی استفاده نکردم

مهسا دولت شاهی:  در دوران تحصیل اصلاً از کلاس‌های کنکور و تقویتی و یا استفاده از کتاب‌های کمک‌آموزشی و جانبی استفاده نکرده‌ام و تنها با تلاش و حمایت خانواده‌ام توانستم این موفقیت را کسب کنم.

به گزارش لور مهسا دولتشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، اظهار کرد: هوش و استعداد من خدادادی بوده است و موفقیت خودم را تنها از سر لطف و محبت خداوند می‌دانم.

وی افزود: در دوران تحصیل اصلاً از کلاس‌های کنکور و تقویتی و یا استفاده از کتاب‌های کمک‌آموزشی و جانبی استفاده نکرده‌ام و تنها با تلاش و حمایت خانواده‌ام توانستم این موفقیت را کسب کنم.
دولتشاهی تصریح کرد: در دوران تحصیل و برای کنکور هیچ‌گونه تغییری در وضعیت زندگی روزمره این‌جانب ایجاد نشده است و ساعات مطالعه و استراحتم بر اساس روال گذشته بوده است.

رتبه چهارم کنکور تجربی کشور بیان کرد: در ابتدای تحصیل علاقه‌ای به تحصیل در رشته تجربی نداشتم و قصد داشتم در رشته ریاضی تحصیل کنم اما به‌دلیل شرایط جامعه و اینکه در رشته‌های فنی و مهندسی جایگاه مناسبی برای بانوان وجود ندارد مجبور به تحصیل در رشته تجربی شدم.

وی اظهار کرد: اکنون هدف اصلی‌ام تحصیل در رشته پزشکی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی تهران است تا بتوانم با موفقیت در این رشته به جامعه خود خدمت ویژه‌ای داشته باشم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=136951

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر