1

راه اندازی سامانه جدید برای تخصیص واحدهای شهر جدید پردیس

  • کد خبر : 137227
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان این مطلب که این شرکت اقدام به راه اندازی سامانه جدیدی برای انتخاب واحدهای مسکن مهر کرده است افزود: تاریخ و میزان آورده مردم در این سامانه جدید ملاک انتخاب خواهد بود.

 شهر جدید پردیس دست دلالان رادر تخصیص واحدها کوتاه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهنوش سلیم بهرامی، رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان این مطلب که این شرکت سامانه جدیدی رابرای تخصیص واحدها راه اندازی کرده است گفت: به دلیل دخالت دلالان وسودجویان در انتقال واحدها تصمیماتی جهت تغییر این رویه اتخاذ شد.

وی افزود: برراه اندازی این سامانه جدید اولویت بندی بر اساس تاریخ و مبلغ واریزی متقاضیان صورت خواهد گرفت. بدین صورت که افرادی که در تاریخ زودتر و مبلغ بیشتری را واریز کرده اند واحدهایی با موقعیت بهتر به  آنها واگذار خواهد شد.

سلیم بهرامی بااشاره به اینکه اولین بار است این سامانه برروی مسکن های مهر راه اندازی می شود افزود: این سامانه هوشمند سه واحد را بر مبنای امتیاز و رتبه آنها پیشنهاد می دهد که درنهایت متقاضیان با نظر خودمی توانند واحدخود را انتخاب کنند و گفتنی است تا ۸ صبح این گزینه ها بر روی هیچ کسی باز نیست و حتی کارمندان شرکت از این گزینه ها هیچ ا طلاعی ندارند.

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان این مطلب که تا هفته آینده اولین سری دعوت نامه ها برای متقاضیان ارسال خواهد شد تصریح کرد: جهت تخصیص عادلانه واحدها این روش راه اندازی شده است که تا ۹۹ درصد نگرانی های مردم را در تخصیص واحدها کاهش خواهد داد و خوش حسابی متقاضیان تنها ملاک داشتن واحدهای بهتر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمتی نداریم گفت: برای فاز۸، ۳۶ میلیون، فاز ۵ سی ودو میلیون و فاز ۱۱ بیست وشش میلیون مبلغی است که متقاضیان باید به حساب شرکت عمران شهر جدید پردیس واریز کنند.

سلیم بهرامی در خصوص اینکه رتبه بندی واحدها براساس چه معیاری است گفت: جنوبی بودن واحدها، ارتفاع هر طبقه ناحیه ای که واحد مربوطه در بلوک واقع شده است و موقعیت های دسترسی بلوک به مراکز تجاری و معابر از جمله این معیارها هستند.

وی با بیان این مطلب که این سامانه هزینه زیادی برای شرکت نداشته است گفت: امیدواریم این روش را دیگر مسئولان برای واگذاری واحدهای مسکن مهر به کار گیرند که در این صورت درحق هموطنان اجحاف نخواهد شد.

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: متقاضیان تا ۲۰ روز مهلت دارند که واحد خود را از میان این ۳ پیشنهاد انتخاب کنند ودر صورت عدم انتخاب بعد از این مدت سه گزینه دیگر به آنها معرفی خواهد شد.

وی در خصوص ملکی شدن واحدها گفت: با توجه به اینکه شرط ملکی شدن و احدها این است که تمامی صاحبان یک بلوک راضی به این اقدام باشند تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است و به همین دلیل نمی توان قیمت دقیقی را اعلام کرد وقیمت را کارشناس رسمی دادگستری مشخص می کند.

سلیم بهرامی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چه تعداد واحدی برای تحویل آماده است گفت: شرکت عمران شهر جدید پردیس تعداد زیادی واحد آماده تحویل دارد که تنها مشکل برای عدم واگذاری واحدها نداشتن انشعابات وزیر ساختها است که در صورت همکاری نکردن وزارت نیرو قادر به تحویل واحدها نیستیم.

سلیم بهرامی در پاسخ به این سوال که آیا تمامی واحدها به گفته وزیر راه وشهر سازی تا پایان سال ۹۴ تحویل داده خواهد شد گفت: باتوجه به تاکید دولت وشخص رئیس جمهور امیدوار هستیم که این اتفاق بیفتاد که البته این مهم منوط به همکاری هر چه بیشتر وزارت نیرو است.

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس در خصوص حذف متقاضیان بد حساب گفت: اشخاصی که آورده شان زیر ۵ میلیون بوده است از سامانه حذف شده اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=137227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر