1

اغفال دختران خردسال خرم آبادی توسط مرد شیاد

  • کد خبر : 137522
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۲

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان لرستان از دستگیری سارقی که اقدام به سرقت طلاجات دختران خردسال، در شهرستان خرم آباد می کرد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ “قدرت الله دالوند” در تشریح این خبر افزود: در پی شکایت چند تن از شهروندان خرم آبادی مبنی براینکه فردی در ساعات خلوت روز با اغفال دختران خرد سال در معابر عمومی مبادرت به سرقت طلاجات آنان می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.
وی بیان داشت: با تحقیقات لازم از مالباختگان و کودکان آنان و با استفاده از منابع خبری، در نهایت سارق شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در منزلش دستگر شد.
وی گفتدر شهرستان خرم آباد: متهم در ابتدا منکر سرقت شده اما با مواجه حضوری کودکان لب به اعتراف گشود و بیان کرد در ساعات خلوت روز با دادن تنقلات و اغفال دختران خردسال مبادرت به سرقت طلاجات آنان می نموده و از محل متواری می شود.
این مقام انتظامی، با اشاره به شناسایی مالبختگان، خاطر نشان کرد: سارق دستگیر شده تاکنون به ده ها فقره سرقت طلاجات از دختران خردسال اعتراف کرده و با قرار صادره راهی زندان شد.
“دالوند ” از مردم خواست: جهت جلوگیری از این گونه سرقت و خطرات احتمالی، از آراستن فرزندان خود به طلاجات در مواقع غیر ضروری خودداری و به آنان بیاموزند در محل های خلوت و دور افتاده بازی نکنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=137522

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر