1

نجف نژاد، من و امیدوار رضایی، ۳ تفنگ‌دار هستیم که به استقلال بازگشتیم

  • کد خبر : 14176
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۹:۵۹

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از فتح‌الله‌زاده خواستم اولین کاری که می‌کند ارسال به موقع اسامی بازیکنان به کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد. سید احمد رسولی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص انتخاب اعضای هیئت مدیره استقلال عنوان کرد: هیئت مدیره باشگاه استقلال با حکم عباسی وزیر ورزش و جوانان منصوب شدند […]

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از فتح‌الله‌زاده خواستم اولین کاری که می‌کند ارسال به موقع اسامی بازیکنان به کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد.

سید احمد رسولی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص انتخاب اعضای هیئت مدیره استقلال عنوان کرد: هیئت مدیره باشگاه استقلال با حکم عباسی وزیر ورزش و جوانان منصوب شدند که در آن ترکیبی از نمایندگان مجلس، دولت و پیشکسوتان استقلال است. شب گذشته صحبتی که بیش ازهر چیز داشتیم بابت نتیجه گرفتن تیم بود و اینکه از مدیر عامل، کادر فنی و بازیکنان تیم حمایت به عمل آید.

وی با بیان اینکه با انتخاب اعضای هیت مدیره از این پس به طور مرتب نشست خواهند داشت، گفت: به هیچ وجه اعضا مصاحبه‌ای که بخواهد فضای خوب و آرام کنونی را به هم بزند انجام نخواهند داد. این جمعی بسیار متحد و همدل است و تمام تصمیم‌هایی که گرفته شد به اتفاق آراء بود.

رئیس هیئت مدیره استقلال تاکید کرد: دنبال این هستیم که این فضا همین گونه بماند. مهم نیست این هیئت مدیره چند سال خواهد بود. مهم داشتن برنامه است و ما هم بر این اساس برنامه کوتاه و بلند مدت را در دستور کار قرار دادیم.

رسولی نژاد در تشریح برنامه‌های هیئت مدیره استقلال به فارس گفت: تاکید روی تقویت تیم‌های پایه و توسعه ورزش‌های دیگر در دستور کار قرار گرفت. یکی از مسائل مهمی که اکنون استقلال با آن دست به گریبان است مبحث مالی است. هر چند که باشگاه ساز و کارهای خود را دارد اما این باشگاه هنوز شرکت دولتی به شمار می‌رود و دولت موظف به کمک کردن این باشگاه است تا خصوصی شود.

رئیس هیئت مدیره استقلال با بیان این مسئله که وزیر اقتصاد و دارایی اکنون رئیس مجمع باشگاه استقلال است، ادامه داد: با توجه به اینکه رئیس مجمع وزیر اقتصاد است قطعا خودشان بر امور باشگاه نظارت خواهند داشت. از طرف دیگر هیئت مدیره برنامه‌‌ای خواهد داشت که منابع مالی جدیدی برای باشگاه پیدا کنیم تا این فشاری که روی باشگاه است کم شود. بعضی سایت‌ها در گمانه‌ زنی‌های خود فکر می‌کردند یک مدیر اقتصادی و یا یک فرد متمول در هیئت مدیره استقلال حضور پیدا می‌کند این در حالی است که ما باید برنامه ریزی کنیم تا راه‌های کسب درآمد پیدا شود. ترکیب هیئت مدیره هم به گونه‌ای است که درآمد‌های جدید را می‌توان کسب کرد.

وی افزود: مسئله دیگری که در هیئت مدیره مطرح شد این بود که اشکالات کار فقط در درون خود مدیران مطرح شود. حتی پیشنهاد داده شد کسی اگر ایرادی در کار دید به جای مصاحبه آن را در جلسات مطرح کند. همچنین در دومین جلسه هیئت مدیره در خصوص سخنگو تصمیم گیری می‌شود.

رسولی نژاد در ادامه گفت و گو با فارس، درباره بازگشت خود و مقداد نجف نژاد به استقلال و این شائبه که این دو به واسطه دوستی با هم بار دیگر به ترکیب هیئت مدیره بازگشته‌اند، اظهار داشت: این باشگاه متعلق به شخص خاصی نیست. این تیم در سطح آسیا طرفدار دارد. استقلال در ایران پا به هر ورزشگاهی می‌گذارد مملو از جمعیت می‌شود. مثلا در مناطق جنوبی این قضیه حاکم است و شاید خیلی‌ها می‌گویند استقلال در جنوب و یا پرسپولیس در مناطق دیگر این وضعیت را دارد در نتیجه انتخاب اعضای هیئت مدیره این باشگاه نمی‌تواند مثل سایر باشگاه‌ها باشد.

وی اضافه کرد: انتخاب اعضای هیئت مدیره این ۲ باشگاه با رایزنی‌های فراوان انجام شد که قطعا هر انتخابی موافق و مخالفان خود را دارد. ما از وجود زرینچه که شخصیتی محجوب و محبوب است در کنار حسین فرزامی که از سال‌ها قبل با او رفاقت دارم استفاده کردیم. ایشان هم سال‌ها عضو تیم ملی بودند. شاید نسل جدید فرزامی را نشناسد اما کسانی که در سن و سال من هستند او را به یاد می‌آوردند. نجف نژاد هم چندین دوره نماینده مجلس بوده و عضو فراکسیون ورزش و کمیته فوتبال مجلس است. امیدوار رضایی هم در کنار اینکه چندین دوره نماینده مجلس بوده سال‌ها با استقلال است. ساور نیز سال‌ها معاونت ورزشی سازمان تربیت بدنی را عهده دار بوده و خود فتح الله زاده از وقتی آمده تلاش زیادی داشته است.

رسولی نژاد تصریح کرد: اینکه گفته می‌شود نجف نژاد با اصرار من در هیئت مدیره استقلال قرار گرفته درست نیست. مگر می‌شود معاون برای رئیس‌اش تعیین تکلیف کند؟ من خودم تا ساعت ۱۹ دیشب نمی دانستم عضو هیئت مدیره هستم و وقتی هم که متوجه شدم اصرار داشتم به دلیل گستردگی کار در وزارت ورزش این وظیفه به فرد دیگری محول شود.

معاون وزیر ورزش خاطرنشان کرد: مراجعه‌های نمایندگان مجلس در خصوص ورزش نسبت به گذشته بسیار زیادتر شده و این جای خوشحالی دارد. زمانی در دوره چهارم در صحن علنی مجلس پس از شکست ایران در دور مقدماتی جام جهانی ۹۴ به آقای غفوری فرد که آن زمان رئیس سازمان تربیت بدنی بود اعتراض کرد. جالب بود که مورد اعتراض همکاران خود در مجلس قرار گرفتم و به من گفتند که چرا وقت مجلس را با این مسئله مسائل بیهوده می‌گیرم اما اکنون نمایندگان مجلس به ورزش علاقه نشان می‌دهند و مسائل را دنبال می‌کنند. من از شما می‌خواهم با توجه به انتخاب اعضای هیئت مدیره فضا را به سمت آرامش سوق دهید.

وی با بیان اینکه با بازگشت او و نجف نژاد و امیدوار رضایی برخی به یاد حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل دیر ارسال شدن اسامی تیم افتادند به فارس گفت: هیئت مدیره در بحث اجرایی باشگاه هیچ دخالتی ندارد. اتفاقا شب گذشته تاکید شد که هیئت مدیره دخالتی در امور اجرایی باشگاه ندارد. اگر ما به فتح الله زاده اعتماد کردیم باید کارها را هم به خود او بسپاریم.

رسولی‌نژاد ادامه داد: شب گذشته از فتح الله زاده خواستم اولین کاری که می‌کند ارسال به موقع اسامی به AFC باشد. همچنین تا شنیدم که اخبار اعلام کرد بازیکنی از استقلال شکایت کرد و ممکن است ۶ امتیاز این تیم کسر شود سریع از باشگاه خواستم که این مسئله را پیگیری کند و فردا نگویند پا قدم هیئت مدیره جدید باعث چنین مشکلی شده است. همچنین امیدوارم بازی آینده را هم ببریم تا نگویند هیئت مدیره جدید آمد و تیم باخت. من اصلا در مسائل فنی حرفی ندارم. البته فوتبال را می‌بینم اما نمی‌توانم اظهار نظری کنم.

رسولی نژاد یادآور شد: بازی استقلال و تراکتور سازی را دیدم. من هم فکر می‌کردم اگر عزیززاده که بلند قامت است در ترکیب قرار می‌گرفت تا توپ‌های هوایی را بزند وضعیت برای تیم بهتر می‌شد اما من که نمی‌توانم به جای مربی تصمیم بگیرم. حتی معتقدم این شکست برای تیم لازم بود تا شوک وارد شود و نتیجه‌اش هم بازی زیبا مقابل پرسپولیس بود.

رئیس هیئت مدیره استقلال در پایان به فارس گفت: سهام باشگاه متعلق به دولت است و لازم است نمایندگانی از دولت در هیئت مدیره باشند. اینکه می‌گویند نجف نژاد، من و امیدوار رضایی، ۳ تفنگ‌دار هستیم که به استقلال بازگشتیم، باید بگویم ما اصلا جویای نام نیستیم و فقط می‌خواهیم به این تیم کمک کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر