1

قلعه‌نویی نباید برکنار شود؛ استقلال قهرمان می شود

  • کد خبر : 142990
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تاکید کرد با اینکه این تیم در حال حاضر شرایط خوبی ندارد ولی همچنان مدعی اول قهرمانی است.

مجید نامجومطلق در مورد شرایط بحرانی استقلال گفت: استقلال یکی از تیم های خوب این فصل است و فکر می کنم مصدومیت بازیکنان در بازی ها باعث شد این تیم به هدفش در هفته های اخیر نرسد. غیبت مدافعان میانی استقلال تاثیر منفی در روند این تیم داشت و از طرفی ملی پوشان همه تیم ها بعد از جام جهانی، آن صلابت و انگیزه همیشگی را ندارند که این موضوع در استقلال هم دیده شد.

او تاکید کرد: با بازگشت حنیف عمران زاده وضعیت بهتر می شود، ضمن اینکه استقلال برای قوی تر کردن خط دفاعی اش نیاز به جذب یک مدافع میانی مطمئن هم دارد. در مورد بازی با ذوب آهن هم باید بگویم که استقلال در این مسابقه نمایش نسبتا خوبی داشت و می توانست بازنده نباشد. این تیم به خاطر ۳ باخت اخیر از لحاظ روحی دچار مشکل شده و این هنر قلعه نویی است که باید تیمش را از این وضعیت خارج کند.

تسنیم/نامجومطلق در خصوص شایعات چند روز اخیر مبنی بر برکناری قلعه نویی از استقلال گفت: اعتقادی به کنار گذاشتن قلعه نویی ندارم. او سابقه زیادی در استقلال دارد و جزو مربیان پرافتخار فوتبال ایران است. مطمئنا قلعه نویی می تواند تیم را از این وضعیت بیرون بیاورد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=142990

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر