1

داعش حرکات ضد اسلامی خود را در راستای اهداف اسلامی معرفی می‌کند

  • کد خبر : 143469
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۵

وزیر دادگستری گفت: رئیس‌جمهور آمریکا از پیشرفت‌های ایران در جوامع بین‌المللی هراسان بوده و کشور ایران از اینکه امروز فضای جهانی را گرفته وحشت در دل دشمنان ایجاد کرده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی عصر امروز در همایش تکریم علامه شیخ عبدالکریم گزی با بیان اینکه علمای بزرگ دینی الگویی برای همگان و ارزش‌های اسلامی را نشان می‌دهند، اظهار کرد: مردم داری، تقوا، ساده زیستی، توجه به مردم جهان و کمک به نیازمندان از شاخصه‌های اسلامی است.

وی افزود: داعش با وحشی‌گری و کشتار مردم بی گناه پیش می‌روند و این حرکات ضد اسلامی را در راستای اهداف اسلامی معرفی می‌کنند اما ملت‌های جهان می‌دانند که وحشی‌گری نشان از اسلام نیست بلکه دلجویی و کمک به مردم از آموزه‌های اسلامی است.

وزیر دادگستری علامه گزی را که شخصیتی وارسته و پرهیزکار بود را الگویی برای مردم معرفی و بیان کرد: ایشان با وجود پست‌های مهم قضاوتی، فردی ساده زیست و دردمند مردم بود که تمامی ویژگی‌های این عالم بزرگ و سایر علما نشان از اسلام است.

وی اتحاد و همبستگی مردم را ضروری خواند و تصریح کرد: ملت ایران با اتحاد و برادری در برابر  دشمنان ایستادند و به پیروزی رسیدند که علما در پیروزی ملت ایران و به ویژه نقش رهبری موثر و مهم بود که باید همه بر محوریت علما متحد و منسجم باشند.

پورمحمدی پیروزی از اصول اسلامی و توجه به دستورات دین و توسل به اهل‌البیت(ع) را در پیروزی ملت‌های ملسمان مهم خواند و گفت: اتحاد ملت‌های مسلمان برای پیروزی در برابر دشمنان ضروری بوده و با اتحاد قادر به گسترش دولت‌های اسلامی در کل جهان هستیم.

تسنیم/وی موفقیت ایران در جوامع بین‌المللی را از شاخصه‌های پیشرفت کشور دانست و گفت: رئیس‌جمهور آمریکا از پیشرفت‌های ایران در جوامع بین‌المللی هراسان بوده و کشور ایران از اینکه امروز فضای جهانی را گرفته وحشت در دل دشمنان ایجاد کرده است.

وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: این موفقیت‌ها ناشی از بصیریت، وجود رهبری آگاه در کشور و حاکمیت معنوی در کشور است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=143469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر