1

طلایی نیک: به خطر افتادن عتبات عالیات اقدام نظامی ایران را در پی خواهد داشت

  • کد خبر : 143858
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷

آمریکا و همپیمانانش بعد از آنکه از محقق نشدن اهداف داعش در منطقه اطمینان حاصل کردند، نسبت به تروریسم در منطقه که از سوی دیگر گروه های تروریستی در حال گسترش است شانه خالی خواهند کرد.

سایت خبری ” وای نیوز ” اعلام کرد: رضا طلایی نیک معاون وزیر دفاع ایران با بیان اینکه میان ارتش عراق و ایران توافق شده تا در حوزه نظامی علیه داعش همکاری صورت گیرد خاطرنشان کرد: هرزمان عتبات عالیات در عراق از سوی تروریست ها به خطر بیافتد مقامات نظامی ایران به عملیاتی کردن توافق مذکور اقدام کرده و فرمان مبارزه علیه داعش به نیروهای مسلح صادر خواهند کرد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیردفاع ایران در ادامه بیان کرد: آمریکا و همپیمانانش بعد از آنکه از محقق نشدن اهداف داعش در منطقه اطمینان حاصل کردند، نسبت به تروریسم در منطقه که از سوی دیگر گروه های تروریستی در حال گسترش است شانه خالی خواهند کرد.

آقای طلایی نیک با بیان اینکه هرگونه نقض امنیت کشورهای همسایه به معنی تهدید امنیت ایران است، از تحت نظر بودن تحرکات گروه های تروریستی منطقه از سوی نیروهای مسلح ایران خبر داد. وی اقدامات ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش  را غیرشفاف و غیرجدی توصیف کرد؛ چرا که فعالیت گروه های تروریستی در منطقه سال هاست به بالاترین حد خود رسیده ولی آمریکا الآن به فکر تشکیل ائتلاف مبارزه با تروریسم افتاده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=143858

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر