2

بیکاری و فاصله طبقاتی در حکومت دینی نگران کننده است

  • کد خبر : 145889
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران کسانی را که اسید پاشی کرده اند مرتبط با اسلام و مسلمانی ندانست و گفت: نگذارید آنچه بیگانگان در کنار میز مذاکره بدست نیاوردند از طریق توسعه اختلافات داخلی و کج اندیشی و بد سلیقگی بدست آورند.

معاون استاندار تهران: نگذارید بیگانگان شکست در میز مذاکره را با ایجاد اختلافات داخلی تلافی کنند
معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران کسانی را که اسید پاشی کرده اند مرتبط با اسلام و مسلمانی ندانست و گفت: نگذارید آنچه بیگانگان در کنار میز مذاکره بدست نیاوردند از طریق توسعه اختلافات داخلی و کج اندیشی و بد سلیقگی بدست آورند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید شهاب الدین چاوشی روز دوشنبه که در شورای اداری شهرستان ملارد حضور یافته بود، مسئولان جامعه را الگوهای مردم و کشور دانست و اظهار کرد: اگر خلق و خوی مردم تغییر یافته و اگر هجوم ماهواره ها، فرهنگ و اخلاق جامعه را دگرگون کرده باید نقش خود را به عنوان مسئولان اداره امور در این نگرانیها جستجو کنیم.

وی با اشاره به گفته بنیانگذار انقلاب اسلامی که مردم ایران را وفادارتر از مسلمانان صدر اسلام معرفی کرده بود تصریح کرد: اگر این مردم از حکومت دینی فاصله بگیرند خسارت های آن به عهده مجریان، قانون گذاران و قاضیان کشور است.

چاوشی حیات سیاسی هر جامعه را وابسته به نوع تعامل حکومت گران با مردم کشور و سایر ملت ها دانست و تاکید کرد: بیکاری و فاصله طبقاتی در حکومت دینی نگران کننده است و موضوعاتی که مردم را رنج می دهد باید با تدبیر همه ارکان نظام از میان برداشته شود.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران با بیان این مطلب که پلیس چگونه می تواند آسوده بخوابد اگر قاچاق فروش ها در شهرها جولان بدهند خواستار آن شد همه مسئولین در هر شهرستان باید برای مقابله با پدیده اعتیاد و سرقت و ناامنی تدبیر نموده و پای کار باشند.

وی با اشاره به این مطلب که همه امور کشور در دست حکومت مرکزی نیست بیان کرد: این کارگزاران دولت و نظام در سراسر کشور هستند که باید سهم مسئولیت خود را در نارساییها و توفیقات بدون اغراق بپذیرند.

چاوشی مشروعیت سیاسی نظام جمهوری اسلامی را سبب آن دانست که بار دیگر اقتدار این کشوردر عرصه بین المللی به رخ جهانیان کشیده شود و خواستار آن شد ایران اسلامی به تبعیت از نهضت عاشورا الگویی پسندیده و شایسته از دینداری برای مقابله با تفکرات انحرافی نظیر داعش و طالبان بر جهان ارائه کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران با اشاره به این مطلب که دنیا امروز اقتدار ایران اسلامی را باور کرده و ماهها است که با او سرمیز مذاکره نشسته است تصریح کرد: نگذارید آنچه بیگانگان در کنار میز مذاکره بدست نیاوردند از طریق توسعه اختلافات داخلی و کج اندیشی و بد سلیقگی بدست آورند.

وی با تاکید بر این مطلب که کسانیکه اقدام به اسید پاشی کرده اند هیچ ربطی به اسلام و مسلمانی ندارند، یا دارای اختلال روانی بوده اند یا خواسته و ناخواسته مجری سناریوی دشمنان انقلاب اسلامی هستند بیان کرد: انتظار بجای ملت از پلیس دستگاه قضا و نظام اطلاعاتی کشور شناسایی، برخورد قاطعانه با این قبیل مفسده جویان است و در این موضوع نیز که دست آویزی برای بیگانگان قرار گرفته اقتدار و کارآمدی جمهوری اسلامی کارسازخواهد بود.

چاوشی با بیان این مطلب که ایران امروز در معرض هجوم های ناجوانمردانه بیگانگان قرارگرفته، تحمل یک ایران مستقل، توسعه یافته، هسته ای و مجهز به دانش روز برای قدرت های بزرگ را بسیار سنگین توصیف کرد.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران، گذر از این مرحله را بیش از پیش به تدبیر و دقت عمل همراه با افزایش نشاط و امید اجتماعی وابسته دانست .

وی با تصریح بر این مطلب که هیچ حکومتی بدون حضور، حمایت و همراهی مردم سرزمین خود قادر به اجرای برنامه ها و اهداف بلند مدت نخواهد بود، سخنان رهبری را سرشار از امید دانست و به مغرضان و ناآگاهان توصیه کرد امید را خدشه دار نکنند .

چاوشی تاکید کرد: وظیفه داریم به دور از تملق گویی در محافل داخلی و غیررسانه ای عملکردهای دولت و نظام و خود را که جزیی از ارکان این دولت ایم منصفانه مورد نقد و ارزیابی قرار دهیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=145889

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر