2

دل نوشته فرزند الهام چرخنده برای مادرش که ناگهان دچار بیماری قلبی شد+تصویر

  • کد خبر : 146907
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹

الهام چرخنده به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده است. در همین رابطه شایان، فرزند وی یادداشتی درباره بستری شدن مادرش نوشته که می خوانید:

کافه سینما نوشت:
 «سلام .. . این نوشته برای کوه مشکی است …برای خاتون خانواده زهرایی دلا …شعرا ..نقاشا ..ورزش ..مهندسین ..و سینما به سبک خودش. .
تصویر: الهام چرخنده روی تخت بیمارستان + دل‌نوشته فرزندش
این تصویر مربوط میشه به نفس زندگی من و برادرم ارسطو ..الهام بانو چرخنده .. و .. . مامان زهرایی شده ما …
همونی که چندین روز و ثانیه و ماه رو تحمل کرد و زیر فشار ..نامردی های نامرد دم نزد و چون کوه اعتقادش رو راسخ تر از همیشه ادامه داد و فریاد زد … . عاشقم من عاشقم من ای علی جانم مدد .. . و همواره نفسش از سینه بانوان مسلمان زهرایی کشورش در میاد ..به دعای خیر همه احتیاج داره .. از همین ابتدا عرض کنم …الهام یک بختیاریه. و بیدی نیست به این بادا بلرزه …( مخاطب خاص )
من بهش تکیه میکنم ..من بهش افتخار میکنم …من بهش میگم فرشته … ..
مخلص همه یاران زهرایی و حیدری پیج مادر ….
رخصت .. علی علی ..
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=146907

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. اتفاقا دیشب داشتم مراسم سخنرانی ایشان رو در دانشگاه ارومیه در اینترنت مطالعه میکردم و با خودم و اهل و عیال فکر میکردیم چه بانوی دلیری, او از میان جمع زیادی از بی هنران از خدابی خبر که نهایت راه و مسیرشان تربیت گلشیفته فراهانی است برخاسته و علی الظاهر تنهایی هنرمند را در مسیر جدای از مسیر دیگران برده است او با هر بهانه ای مسیر کمال را یافته است برای استواریش و همتش و بینشش و موفقیت اش دعا کردیم شاید اگر دیگران مایوسش نکنند و از راهی که خداوند برایش باز کرده است مایوس نگردد بتواند اولین نفری باشد که رسالت هنر مندی خویش را برای راهنمایی جامعه بکار برده باشد و این توفیق کمی نیست که خداوند به هرکسی عطا نمیکند .هر روز برای موفقیت و استوار ماندنش دعا میکنیم در جوار حضرت رضا . از خداوند میخواهیم تا سلامتش بدارد و در طوفان ناملایمات راه , استوار قدمش بدارد که جامعه ما الان به حضور این بانوان تاثیرگذار نیازمند است .

  2. سلام و احترام خدمت خانواده محترم خانم الهام چرخنده واقعا به همچین بانوی با حجاب ایرانی میبالم و افتخارمیکنم که با این همه فشار افراطی های بی دین در داخل و خارج از کشور دست از عقایدتون نکشید خدا و فاطمه الزهرا (س) پشت و پناهتون باشه ان شاء الله. به زودی خدا شفا بهتون عنایت کنه تا دوباره مثل قبل با مشت گره کرده به دهن یاوه گویان بی دین باشی و در روایات از پیامبر اکرم (ص)هست که میفرمایند زمانی بر مردم میرسد که ماندن بر دین حق مانند نگهداشتن گلوله آتش در کف دست است. واقعا سخت است شما رو درک میکنم با این همه کنایه شنیدن. مورد تمسخر قرار دادن حال از خدای متعال طلب شفاعت عاجل شما را دارم که تو این زمانه آخرالزمان شما رو صبر عنایت کنه و بر دین حق ثابت قدم نگه داره.خدا بزرگ است و روزی می آید که پرده ها کنار خواهد رفت. آن روز و وعده الهی نزدیک است به حول قوه الهی

    با تشکر.

  3. با سلام آرزوی تحیات الهی؛
    امیدوارم ایشان همانگونه که ازلحاظ فکری و بینش صحیح نسبت به مفاهیم اعتقادی و اسلامی تولدی دگرباره داشته اند، خداوند عزوجل سلامتی دوباره به ایشان عنایت فرموده مجددا” شاهد
    حضور ایشان درعرشه هنری و فرهنگ کشور باشیم .”ان شا الله”

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر