2

مرز مهران برای تردد زوار اربعین حسینی (ع) آماده است

  • کد خبر : 147368
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸

همه دستگاه‌های اجرایی برای پذیرایی و استقبال از زوار اربعین حسینی (ع) آماده خدمتگزاری هستند و تلاش ما بر این است که امسال بیشترین زوار ایرانی را در مراسم اربعین حسینی (ع) شاهد باشیم.

استاندار ایلام گفت: مرز مهران برای تردد زوار اربعین حسینی (ع) آماده است.

مهندس «محمدرضا مروارید» در جلسه کارگروه ساماندهی مرز که با هدف برنامه‌ربزی برای ساماندهی اعزام زائران عتبات در ایام اربعین حسینی(ع) با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط در امر اعزام زائران به عتبات تشکیل شد، اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی برای پذیرایی و استقبال از زوار اربعین حسینی (ع) آماده خدمتگزاری هستند و تلاش ما بر این است که امسال بیشترین زوار ایرانی را در مراسم اربعین حسینی (ع) شاهد باشیم.

وی هدف از برگزاری این نشست را تسهیل در روند عبور و مرور زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به کربلای معلی عنوان و تصریح کرد:تأمین امکانات رفاهی، مقدمات استقرار و اسکان می‌تواند گام مهمی در جهت ساماندهی زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی باشد.

بر اساس این گزارش «مراد ناصری» فرماندار مهران نیز گفت: با توجه به خیل عظیم زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) لازم است همه دستگاه‎‌های امنیتی، انتظامی و خدمات رسان همکاری لازم برای ساماندهی زوار داشته باشند.

ایسنا/«مهرداد جهانی» مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان گفت: در حالی که پایانه مرز مهران شبانه روز ظرفیت جابجایی ۱۰ هزار نفر را دارد، اما در سال گذشته این رقم در طول یک شبانه روز به ۵۰ هزار نفر رسید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=147368

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر