2

اعطای تسهیلات بانک سامان از محل منابع صندوق توسعه ملی

  • کد خبر : 147396
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۱

بانک سامان به منظور حمایت و پشتیبانی از فعالان اقتصادی در بخش‌های صنعت و معدن، گردشگری و کشاورزی، با کسب عاملیت از صندوق توسعه ملی، تسهیلات ارزان‌قیمت ریالی و ارزی پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این تسهیلات به طرح‌هایی پرداخت می‌شود که در اولویت اجرایی و استراتژیک بخش‌های مختلف اقتصادی با تائید وزارت‌خانه‌های مربوط و صندوق توسعه ملی باشند.

مدیر بانکداری شرکتی بانک سامان با اشاره به مزیت‌های این تسهیلات اظهار داشت: سقف‌های فردی موضوع بخشنامه‌های بانک مرکزی در پرداخت این تسهیلات در نظر گرفته نمی‌شود و امکان تامین مالی تمام طرح برای بانک میسر است.

علیرضا معرفت افزود: دوره بازپرداخت طولانی‌مدت ۵ تا ۸ ساله این تسهیلات، در کنار نرخ سود بسیار پایین‌تر از تسهیلات پرداختی از محل منابع بانک، جذابیت آن را برای فعالان اقتصادی افزایش داده است.

مدیر بانکداری شرکتی بانک سامان درباره تاثیر این طرح بر صنعت و تجارت کشور گفت: پرداخت این تسهیلات با نرخ سود پایین‌تر، می‌تواند سهم بسزایی در کاهش هزینه مالی شرکت‌ها و در نتیجه کاهش قیمت تمام شده محصولات و خدمات و در نتیجه کمک به خروج از رکود با کمترین تاثیر بر تورم باشد.

معرفت خاطر نشان کرد: پرداخت این تسهیلات با شرایط آسان، سبب می‌شود شرکت‌های تولیدی و شرکت‌های فعال در سایر حوزه‌ها مانند گردشگری بتوانند ضمن افزایش توان فعالیت خود، در بالا بردن اشتغال و کاهش بیکاری موثر باشند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=147396

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر