2

کاهش ۱۴۰ دلاری هر اونس طلا در بازارهای جهانی

  • کد خبر : 14740
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۶

با کاهش ۱۴۰ دلاری هر اونس طلا در بازارهای جهانی قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازارهای داخلی حدود۴۰ هزار تومان کاهش یافته است. به گزارش واحد مرکزی خبر، پس از آنکه قیمت اونس طلا به رقم بی سابقه ۱۹۳۰ دلار رسید از اوائل هفته گذشته کاهش یافت و به ۱۶۵۰ دلار در آخرین معاملات […]

با کاهش ۱۴۰ دلاری هر اونس طلا در بازارهای جهانی قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازارهای داخلی حدود۴۰ هزار تومان کاهش یافته است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، پس از آنکه قیمت اونس طلا به رقم بی سابقه ۱۹۳۰ دلار رسید از اوائل هفته گذشته کاهش یافت و به ۱۶۵۰ دلار در آخرین معاملات روز گذشته رسید.

هرچند در معاملات روز پنج شنبه بازار هر قطعه سکه تمام ۶۱۰ هزار تومان و در شعب بانک ها هم ۵۹۹ هزار تومان عرضه شد اما بازار و بانک امروز نتوانست در برابر کاهش قیمت ها دوام بیشتری بیاورد و مجبور به کاهش محسوس قیمت ها شد.

تا ظهر امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در بازار۵۷۰ هزار تومان، نیم سکه ۲۷۲هزار تومان و ربع سکه ۱۴۴ هزار تومان عرضه شد.

امروز در شعب بانک ها این ارقام به ترتیب۵۶۶ هزار و۸۰۰ تومان، نیم سکه ۲۶۵ هزار و۲۰۰ تومان و ربع سکه هم ۱۳۶ هزار و۲۴۰هزار تومان عرضه شد.

کارشناسان بازار می گویند همان طوریکه قیمت سکه و طلا در بازارهار داخلی از افزایش قیمت های اونس طلا تبعیت می کرد ، با این افت قیمت این هفته باید شاهد کاهش محسوس سکه و طلا در بازارهای باشیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14740

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر