2

شهریه دانشگاه آزاد برای دانشجویان جدید الورود ۱۰ درصدافزایش می یابد

  • کد خبر : 14742
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۹

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: میزان افزایش شهریه این دانشگاه برای دانشجویان جدید الورود ۱۰ درصد است . آقای جاسبی در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد دندانپزشکی تهران در مصاحبه با واحد مرکزی خبر درخصوص میزان شهریه امسال دانشجویان این دانشگاه افزود : با وجود اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها […]

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: میزان افزایش شهریه این دانشگاه برای دانشجویان جدید الورود ۱۰ درصد است .
آقای جاسبی در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد دندانپزشکی تهران در مصاحبه با واحد مرکزی خبر درخصوص میزان شهریه امسال دانشجویان این دانشگاه افزود : با وجود اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها و افزایش هزینه های دانشگاه آزاد اما این دانشگاه برای دریافت شهریه همانند سال گذشته عمل می کند .

وی گفت : برای سال تحصیلی دانشجویان ورودی سالهای گذشته افزایش شهریه نداشتیم و شهریه پرداختی آنها مانند سال گذشته است اما برای ورودی های جدید ۱۰ درصد افزایش شهریه داریم .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره ظرفیت پذیرش امسال این دانشگاه افزود : امسال در همه مقاطع تحصیلی ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار دانشجو وارد دانشگاه می شوند.

جاسبی در ادامه با اشاره به اینکه اردیبهشت سال آینده دانشگاه آزاد اسلامی وارد دهه چهارم می شود گفت : دهه اول این دانشگاه را دهه تثبیت ، دهه دوم را دهه توسعه و دهه سوم را دهه ارتقا نامیده ایم و امیدواریم تا اردیبهشت سال آینده بتوانیم در همه حوزه ها مقام برتر را در علوم و فناوری بدست آوریم .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دهه چهارم این دانشگاه را دهه رقابت با دانشگاه های معتبر جهان دانست و گفت : هم اکنون در تلاش برای فراهم کردن مقدمات آن هستیم .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر