5

نرگس آبیار: حضور شهدا را با شیار ۱۴۳ حس کردم +تصویر

  • کد خبر : 147549
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰

نرگس آبیار کارگردان فیلم موفق شیار ۱۴۳ مهمان ویژه غرفه شریان در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بود.

نرگس آبیار کارگردان فیلم موفق شیار ۱۴۳ گفت: به لطف خدا پس از سختی های زیاد در طول تولید و پس از تولید ، اکران عمومی فیلم از تاریخ ۲۰/۸/۱۳۹۳ در سینما های سراسر کشور شروع شده است.

وی در خصوص سختی هایی که در طول ساخت فیلم شیار ۱۴۳ وجود داشت افزود : این کار نیز سختی های خاص خودش را داشت زیرا اکران فیلم در موعد مقرر انجام نمی شد.در حقیقت هر بار قولی به مردم می دادیم که فیلم اکران می شود و آخرین بار نیز عید فطر بود که باز هم این اتفاق رخ نداد.امیدوارم در این فصل سرد سینما مردم استقبال گرمی از این فیلم داشته باشند.

آبیار در پاسخ به این سوال خبرنگار که چرا فیلمی که مورد اقبال مردم در جشنواره فجر قرار گرفته باید در فصل سرد سینما اکران شود گفت :به هر حال شرایط بخصوصی پیش آمد که معمولا خاص فضای اکران سینمای ما است.

نرگس آبیار درباره برنامه آینده اش در سینمای ایران گفت :فعلا روی فیلمنامه ای در حوضه اجتماعی کار میکنم که در پیش زمینه آن به موضوع جنگ و دفاع مقدس پرداخته شده اما این بدیهی است که قطعا همه کار های من کار های جنگ و دفاع مقدس نخواهد بود.

آبیار در انتها درباره وابستگی خودش به شهدا اظهار داشت: من از زمانی که این کتاب و فیلم نامه را به نگارش در آوردم در حقیقت برکت حضور شهدا را حس کردم و در آثار قبلی ام درباره شهدا و دفاع مقدس رمان نوشته ام. من خیلی تصادفی وارد این عرصه شدم ولی قطعا برکات معنوی و حتی مادی زیادی برای من حاصل شد و قطعا جنگ تحمیلی و حضور شهدا چیزی نیست که از ما جدا باشد.

همچنین محمد حسین قاسمی ، تهیه کننده فیلم گفت :  در مورد سوال قبلی که از خانم آبیار پرسیدید باید بگویم : اگر کمی درست فکر کنیم همین که ما اینجا نشستیم ،هر برکتی که در کشور ، همه اینها از برکات خون شهیدان است و ما باید بدانیم که نفس کشیدنمان را هم مدیون شهدا هستیم .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=147549

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر