1

“تلاش برای کاهش قدرت اتحادیه‌های کارگری در ویسکانسین”

  • کد خبر : 14756
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۸

“کاهش قدرت اتحادیه‌ها در ویسکانسین” نورمن استاک ول خبرنگار و هماهنگ کننده رادیو وورت در مدیسون امریکا به گزارش پرس تی وی: خبرنگار امریکایی می‌گوید، فرماندار جمهوری خواه ایالت ویسکانسین در تلاش برای کاهش قدرت اتحادیه‌های کارگری موفق بوده است. نورمن استاک‌ول خبرنگار و هماهنگ کننده رادیو وورت در مدیسون امریکا روز شنبه (دوم مهر، […]

“کاهش قدرت اتحادیه‌ها در ویسکانسین”

نورمن استاک ول خبرنگار و هماهنگ کننده رادیو وورت در مدیسون امریکا
به گزارش پرس تی وی: خبرنگار امریکایی می‌گوید، فرماندار جمهوری خواه ایالت ویسکانسین در تلاش برای کاهش قدرت اتحادیه‌های کارگری موفق بوده است.

نورمن استاک‌ول خبرنگار و هماهنگ کننده رادیو وورت در مدیسون امریکا روز شنبه (دوم مهر، ۲۴ سپتامبر) در گفت‌وگو با بخش امریکای وب سایت پرس تی‌وی گفت، از با توجه به این که اتحادیه‌های کارگری ایالت ویسکانسین به دنبال مجوز مجدد بر مبنای قانون جدید نبودند، اسکات واکر فرماندار این ایالت در تلاش‌هایش برای کاهش قدرت اتحادیه‌های ایالتی موفق عمل کرده است.

وی گفت، یکی از اهدافی که واکر در بودجه ایالتی جدید به دنبال آن بود، ناتوانی اتحادیه‌ها در افزایش بودجه مورد نیاز در فعالیت‌هایشان به شمار می‌آمد.

استاک‌ول گفت، اتحادیه‌ها همیشه اهرمی قدرتمند برای کارگران در حزب دموکراتیک بوده­اند.

وی افزود، براساس شرایط جدید، اتحادیه‌ها دیگر از نیروی انسانی و قدرت کافی برای حمایت از حزب دموکراتیک در انتخابات آتی برخوردار نخواهد بود.

بر اساس این گزارش، از زمانی که واکر فرماندار جدید ایالت ویسکانسین امریکا، پیشنهاد لایحه بودجه این ایالت را مطرح کرد، اعتراض‌های گسترده در این ایالت آغاز شد.

تحلیل‌گران سیاسی می­گویند، به علت پوشش خبری ضعیف رسانه‌های امریکایی همچون سی‌ان‌ان و فاکس نیوز از اعتراضات مردمی ایالت ویسکانسین، صدای اعتراض معترضان به درستی منعکس نمی‌شود.

رسانه‌های امریکا سعی دارند با کم اهمیت جلوه دادن گستردگی اعتراضات و تعداد تظاهرکنندگان، نقش مردم را در قانون اساسی امریکا نادیده بگیرند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14756

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر