4

علی کلانتری:داور بازی بـا پـرسپـولیس مهـربـان‌تـر بـود

  • کد خبر : 14793
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۴

علی کلانتری در نشست خبری پس از بازی گفت: آن‌ها به دلیل خلائی که در زمین ما به وجود آمده بود خوب بازی کردند اما نیمه دوم یک هافبک اضافه کردیم و وسط زمین را پر کردیم. بعد از ۱۰ دقیقه از نیمه دوم توانستیم بازی را در دست بگیریم. وی گفت: با این بازی […]

علی کلانتری در نشست خبری پس از بازی گفت: آن‌ها به دلیل خلائی که در زمین ما به وجود آمده بود خوب بازی کردند اما نیمه دوم یک هافبک اضافه کردیم و وسط زمین را پر کردیم. بعد از ۱۰ دقیقه از نیمه دوم توانستیم بازی را در دست بگیریم.

وی گفت: با این بازی که فجر کرد، برایم خیلی سخت بود که بازی را ببازیم. بخصوص از دقیقه ۳۰ ـ ۳۵ نیمه دوم پرسپولیس کاملا به مساوی راضی بود اما متاسفانه روی بی‌تجربگی ما و تجربه بالای آن‌ها گل را دریافت کردیم که به هر حال این شکست خیلی برایم سنگین بود و نتیجه بازی را کاملا ناعادلانه می‌دانم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا علی کریمی در زمین آزاد بود؟ گفت: اصلا به این موضوع اعتقاد ندارم. امین جوکار تمام توپ‌های علی کریمی را زد. او کاملا مراقب بود ولی در یک لحظه غفلت باعث شد که کریمی از تجربه‌اش استفاده کند. آن هم به این دلیل بود که بازیکنان ما زیر توپ نزدند و کریمی هم از این موقعیت استفاده کرد و گل زد. معتقدم او اگر آزادتر بود خیلی بیشتر ما را اذیت می‌کرد.

کلانتری در پاسخ به این سوال که چرا کمتر از سمت راست پرسپولیس نفوذ کردید؟ گفت: اتفاقا تمام فشارهای ما از سمت نصرتی بود. در عین حال سعی کردیم بازی را تقسیم کنیم اما پورمحمد خیلی از سمت راست فشار آورد.

وی همچنین درباره اینکه آیا گل فجر برنامه‌ریزی شده بود؟ گفت: ما روی ضربات ایستگاهی خیلی کار کرده بودیم و گلی هم که از این طریق زدیم، نتیجه تمرین‌هایمان بود.

وی همچنین معتقد است داور بازی با پرسپولیس مهربان‌تر بود: گلی هم که خوردیم مشکوک به نظر می‌رسید چرا که علیرضا جلیلی بلند شده بود سر بزند اما بعد از آن توپ وارد دروازه ما شد. در عین حال داور می‌توانست چند مورد به بازیکنان پرسپولیس کارت بدهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر