3

«معاون برنامه‌ریزی و منابع مالی» صداوسیما کیست؟

  • کد خبر : 148799
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱

محمد سرافراز امروز مهدی مجتهد را به عنوان «معاون برنامه‌ریزی و منابع مالی صداوسیما» معرفی کرد؛ عنوانی که به تازگی با ادغام دو معاونت «برنامه‌ریزی و نظارت» و «اداری و مالی» به دست آمده است.

 

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، نام مهدی مجتهد مانند محمد سرافراز و دیگر مدیران مجموعه برون‌مرزی صداوسیما، در رسانه‌ها کمتر شنیده شده است.

او نیز علیرغم اینکه در مدت بیش از ۱۴ سال حضور در این معاونت، عهده‌دار پست‌های مختلف مدیریتی بوده است، همچون دیگر مردان سرافراز، کمتر اهل مصاحبه و نشست خبری بود.

در کنار مدیریت شبکه‌های برون‌مرزی صدا و سیما و پیشینه همکاری با رئیس سازمان صداوسیما، بخشی از عمر کاری و سوابق مدیریتی «معاون برنامه ریزی و منابع مالی» جدید صداوسیما در زمینه‌های اداری و مالی سپری شده است.

مهدی مجتهد در واقع نزدیک به دو سوم زمان بیست ساله معاونت محمد سرافراز در بخش برون مرزی سازمان در کنار او بوده است. او دانش‌آموخته مقطع کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی و مقطع کارشناسی ارشد رشته ارتباطات اجتماعی است.

اکثر سوابق مدیریتی او پیش از ورود به سازمان صدا و سیما نیز در حوزه منابع انسانی و آموزش در سازمان‌های مختلف دولتی و غیردولتی بوده است و تجاربش در برنامه‌ریزی، طراحی تشکیلات، تدوین ضوابط استخدامی، طبقه بندی مشاغل و … در این سمت‌ها، باعث شد تا حضورش در صدا و سیما نیز آغاز تجربه ای دیگر در زمینه های مشابه آن باشد.

مدیرکلی اداری – مالی معاونت آموزش و پژوهش، نخستین سمت او در رسانه ملی از بدو ورود او به این سازمان در سال ۱۳۷۷ است. در فاصله سال‌های ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۳ نیز مجتهد در همین سمت اما این بار در معاونت برون‌مرزی ادامه کار داد تا اینکه در سال ۸۳ به عنوان مدیر سیمای عربی شبکه سحر منصوب شد.

مجتهد مدیریت شبکه «الکوثر» را نیز عهده‌دار بوده است.

حکم بعدی محمد سرافراز – معاون وقت برون‌مرزی – برای مجتهد، مدیریت شبکه جهانی سحر بود که از سال ۱۳۸۸ تاکنون ادامه داشته است. راه اندازی کانال ۲ شبکه سحر در دی ماه ۱۳۸۸ و نیز افتتاح کانال ۲۴ ساعته کردی در مجموعه شبکه سحر از دهم آبان سال جاری، از جمله کارهای مجتهد در این سمت بود.

از همکاری نزدیک او با اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی و مشارکت وی به نمایندگی از معاونت برون مرزی صدا و سیما در بنیانگذاری و فعالیت این اتحادیه و نیز عضویت مستمر او در شورای عالی این اتحادیه به عنوان بخش های دیگری از کارنامه مدیریتی و سوابق کاری مهدی مجتهد یاد می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=148799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر