3

بررسی دفاعیه وزیر سابق نفت در کمیسیون انرژی مجلس

  • کد خبر : 14891
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۶

وزیر سابق نفت در پی به جریان افتادن پرونده تخلفات وزارت نفت در قوه قضائیه دفاعیه ای تنظیم کرده که قرار است کمیسیون انرژی مجلس این دفاعیه را مطالعه و بررسی کند. به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، درپی به جریان افتادن پرونده تخلفات وزارت نفت در قوه قضائیه مسعود میرکاظمی وزیر سابق نفت دفاعیه ای تنظیم […]

وزیر سابق نفت در پی به جریان افتادن پرونده تخلفات وزارت نفت در قوه قضائیه دفاعیه ای تنظیم کرده که قرار است کمیسیون انرژی مجلس این دفاعیه را مطالعه و بررسی کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، درپی به جریان افتادن پرونده تخلفات وزارت نفت در قوه قضائیه مسعود میرکاظمی وزیر سابق نفت دفاعیه ای تنظیم و به قوه قضائیه ارائه کرده است.

کمیسیون انرژی مجلس به عنوان شاکی اصلی قرار است این موضوع را رسیدگی و دفاعیات میرکاظمی وزیر سابق نفت را مطالعه کند.

به گزارش مهر، نمایندگان مجلس در جلسه علنی سه شنبه  ۲۴ اسفند سال گذشته گزارش کمیسیون انرژی مجلس درخصوص سه تخلف عمده وزارت نفت مبنی بر کاهش تولید نفت خام ، عدم واریز بیش از ۱۱ میلیارد دلار به حساب ذخیره ارزی از بابت فروش نفت خام و عدم سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز را با ۱۶۷ رای موافق، ۱۲ رای مخالف و ۲۳ رای ممتنع از مجموع ۲۲۵ نماینده حاضر تایید کردند.

این گزارش در راستای ماده ۲۳۳ آئین نامه داخلی مجلس تهیه و قرائت شد . براساس این ماده از آئین نامه در صورتی که مجلس در مورد رئیس جمهور و یا هر یک از وزیران سه نوبت رای به وارد بودن گزارش بدهد طرح استیضاح در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت. البته میرکاظمی وزیر نفت پیش از بررسی این تخلف در قوه قضائیه از سمت خود برکنار شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر