1

محرومیت چند باشگاه خاطی در نقل و انتقالات

  • کد خبر : 149260
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱

رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ ضمن تاکید بر برگزاری دیدار تراکتور-ذوب آهن بدون حضور تماشاگران، از برخورد فدراسیون فوتبال با متخلفین در عدم رعایت سقف هزینه های مصوب خبر داد.

غلامرضا بهروان در حالی که به مشهد مقدس سفر کرده تا ناظر بازی حساس پدیده و نفت در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشد در گفتگو با مشرق از چگونگی انتخاب شهر میزبان دیدار فینال جام حذفی حرف به میان می آورد. بهروان اشاره ای هم به باشگاه‌های متخلف در عدم رعایت سقف هزینه های از قبل پیش بینی شده داشت و اینکه این باشگاه‌ها با نظر هیئت ریسه فدراسیون فوتبال دچار محرومیت‌ خواهند شد. محرومیت‌هایی که حتی می تواند در جریان نقل و انتقالات میان فصل گریبان تیم های بزرگ را بگیرد.

* شرایط برای برگزاری دیدار امروز پدیده و نفت مهیاست؟

بله خوشبختانه مشکلی وجود ندارد و همگان منتظریم تا شاهد دیداری تماشایی و البته بدون حاشیه باشیم.

* بالاخره مشخص نشد که میزبان دیدار فینال چه شهری است؟

قطعا فینال جام حذفی یک هفته پس از پایان لیگ یعنی روز اول خرداد ۹۴ و یک تک بازی خواهد بود و دیدارهای رفت و برگشت در کار نخواهد بود. به نظرم وقت آن رسیده تا مثل کشورهای صاحب کلاس اروپا در فوتبال، از قبل شهر میزبان فینال جام حذفی را مشخص کنیم. به طور مثال در آلمان تحت هر شرایطی دیدار فینال جام حذفی در برلین برگزار می‌شود. مکان برگزاری این دیدارها در ایتالیا و انگلستان هم از قبل شهرهای رم و لندن مشخص شده است.

* امکان دارد بازی فینال جام حذفی  در استادیوم آزادی برگزار شود؟

باید دید توافق تیم برنده بازی امروز با ذوب آهن چه خواهد بود. طبیعی است که در استادیوم آزادی می توان شاهد برگزاری یک بازی خوب با مراسم پایانی مناسب بود.

*برخی بازیکنان در ترکیب تیم هایشان قرار نمی گیرند تا این شائبه بوجود بیایید که اگر در نیم فصل دوم برای تیم فعلی خود بازی کنند دیگر نمی توانند راهی تیم دیگری شوند.

این طور نیست. فصل نقل و انتقالات از دهم آذرماه آغاز شده و حدود ۴ هفته به طول می انجامد. در این مدت هر بازیکنی با رعایت مقررات و شرایط موجود می تواند جابه‌جا شود.

* داستان محرومیت تماشاگران تراکتورسازی به کجا انجامید؟ این تیم بالاخره دیدار خانگی بدون تماشاگر انجام می دهد؟

داستانی در کار نیست. بله، هواداران تراکتورسازی این هفته (هفته هفدهم لیگ برتر) از حضور در بازی تیمشان برابر ذوب آهن محروم هستند.

* شب گذشته در برنامه ورزش از نگاه دو، علی فتح ا…زاده مدیرعامل سابق استقلال خطاب به امیررضا خادم –نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در دو باشگاه سرخابی– گفته که ما بنابر درخواست سازمان لیگ و وزارت ورزش شفاف سازی کردیم و گفتیم آندو ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان گرفته است. شما هم مرد باشید و در مورد ۱۴ میلیاردی که تا اینجای فصل از اسپانسر گرفته اید، شفاف سازی کنید و قراردادها را منتشر کنید.

(با خنده)حالا من باید شفاف سازی کنم؟

* خیر. اما می توان از این مباحث به این نتیجه رسید که باشگاه‌ها از سقف ۱۵ میلیاردی تعیین شده توسط سازمان لیگ گذر کرده‌اند.

حتم بدانید این مسائل از چشم هیئت رئیسه سازمان لیگ دور نخواهد ماند. این را هم لحاظ کنید که سقف تعیین شده برای باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ۱۸ میلیارد و برای سایرین ۱۵ میلیارد در نظر گرفته شده است.

* شاید لازم باشد برای شفاف شدن بیشتر موضوع مجددا لیست قرار دادها منتشر گردد؟

این کار ابتدای فصل انجام شد. ضمن اینکه اخطارها به صورت خصوصی به باشگاه‌ها داده شده است.

* اگر باشگاه‌ها به اخطار هیئت رئیسه توجه نکنند چه ضمانتی برای محدود کردن آنها وجود دارد؟

خیلی ساده است. اگر هزینه‌هایشان را تعدیل نکنند از برخی خدمات محروم می شوند. مثلا یکی از محرومیت‌ها در بخش نقل و انتقالات -در مورد باشگاههای متخلف- اجرا خواهد شد.

* حتی اگر این باشگاهها استقلال، پرسپولیس و یا سپاهان باشند؟

شک نکنید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=149260

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر