1

ثبت‌نام دانشگاهیان برای سفر به حج عمره و عتبات عالیات

  • کد خبر : 14958
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۱

محمد زارع، دبیر اجرایی ستاد عمره دانشجویی با اشاره به اینکه ثبت‌نام دانشگاهیان برای سفر به حج عمره و عتبات عالیات از امروز در سایت ستاد عمره دانشجویی آغاز و تا ۲۰ مهرماه سال جاری به مدت ۱۵ روز ادامه خواهد داشت، گفت: طبق سنوات گذشته وام اعطایی به دانشگاهیان برای سفر به حج عمره ۶ […]

محمد زارع، دبیر اجرایی ستاد عمره دانشجویی با اشاره به اینکه ثبت‌نام دانشگاهیان برای سفر به حج عمره و عتبات عالیات از امروز در سایت ستاد عمره دانشجویی آغاز و تا ۲۰ مهرماه سال جاری به مدت ۱۵ روز ادامه خواهد داشت، گفت: طبق سنوات گذشته وام اعطایی به دانشگاهیان برای سفر به حج عمره ۶ میلیون ریال و برای اعزام به عتبات عالیات ۳ میلیون ریال است.

وی در پاسخ به این سؤال که اعلام شده بود وام دانشگاهیان برای اعزام به حج عمره و عتبات عالیات اشکال شرعی دارد، گفت: وام‌هایی که به دانشگاهیان برای اعزام به حج عمره و عتبات عالیات اعطا می‌شود قرض الحسنه است.

زارع خاطرنشان کرد: وامی که برای عمره‌گذاران عادی در نظر گرفته شده بود، جعاله بوده و سود به آن تعلق می‌گرفت اما وام مربوط به دانشگاهیان قرض‌الحسنه است و تنها کارمزد دارد و سودی نخواهد داشت.

براساس این گزارش، ثبت‌نام حج عمره دانشگاهیان در سه گروه اساتید، دانشجویان پسر و دانشجویان متأهل و ثبت‌نام عتبات عالیات در ۵ گروه اساتید، دانشجویان پسر، دانشجویان متأهل، دانشجویان دختر و کارمندان انجام می‌شود.

هر دانشجو در دوران تحصیل فقط یکبار می‌تواند به عمره دانشجویی مشرف شود و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به سایت عمره دانشگاهیان به نشانی www.labbayk.com  مراجعه کنند.

قرعه‌کشی عمره دانشگاهیان در فاصله زمانی‌ ۲۳ تا ۲۵ مهرماه انجام می‌شود و افرادی که در قرعه‌کشی پذیرفته شوند از ۲۵ تا ۳۰ مهرماه فرصت دارند تا ثبت‌نام نهایی خود را در سایت انجام دهند.

اعزام دانشگاهیان بدون نوبت و در پایان سال جاری و ابتدای سال۹۰ انجام خواهد گرفت و‌ سهمیه امسال ۳۰ هزار نفر است.

حج عمره امسال برای دانشگاهیان ۱۲ روزه است و دانشجویان برای اعزام باید کمتر از۴۰ سال سن داشته باشند و اساتیدی که قصد دارند سه نفره و با فرزند خود اعزام شوند، اولویت با اساتیدی است که فرزند آنان دانشجو است.

اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از۳۰ مهر آغاز می‌شود و دانشجویان می‌توانند به همراه یکی از محارم خود به عتبات عالیات اعزام شوند/فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ثبت نام حج عمره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر