3

خانم ابتکار! اقدامات سیاسی برای مردم هوای پاک نمی‌شود

  • کد خبر : 149745
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴

عضو مجمع نمایندگان تهران گفت: رئیس سازمان محیط زیست بداند سیاسی کردن مسائل برای مردم هوای پاک نمی‌شود و بهتر است به جای این اقدامات با اقدام عملی زمینه‌ را برای رفع مشکل آلودگی هوا فراهم سازد.

مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به آلودگی هوای تهران طی روزهای اخیر، گفت: بهتر است رئیس سازمان محیط زیست به جای سیاسی کردن مسائل از جمله موضوع بنزین‌های تولیدی و وارداتی اقدام عملی در جهت حل مشکل آلودگی هوا به ویژه در کلان شهر تهران را در دستور کار خود داشته باشد.

 

وی افزود: با توجه به سابقه و تجربه کاری خانم ابتکار، وی می‌داند که اولین اقدام به منظور کاهش آلودگی هوا چیست و به خوبی می‌تواند این مشکل را با تدبیر حل و فصل کند و این در صورتی است که از هرگونه سیاسی کردن امور جلوگیری کند که در این صورت است که علیرغم همه اظهارنظرها اقدامی صورت نمی‌گیرد.

 

عضو مجمع نمایندگان تهران همچنین اظهار داشت: خانم ابتکار بداند اگر دیگران هم سعی در سیاسی کردن موضوع محیط زیست داشتند وی از این امر پرهیز کند و خود را از این گونه مسائل کنار بکشد که اینگونه اظهارات و اقدامات برای مردم هوای پاک نمی‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=149745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر