1

چمران:نظارت ما بر شهرداری تهران برای جلوگیری از بروز تخلف است

  • کد خبر : 14999
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۳

آقای چمران در جلسه امروز شورای اسلامی شهر پس از انتقاد بیادی نایب رئیس شورا به مطلب یکی از روزنامه ها درخصوص سوء استفاده از منابع شهرداری از طرف یک شرکت افزود: دوست نداشتم این موضوع در شورای شهر مطرح شود ؛ اگر می دانستم که قرار است اینگونه مسایل درجلسه امروز باز شود اجازه […]

آقای چمران در جلسه امروز شورای اسلامی شهر پس از انتقاد بیادی نایب رئیس شورا به مطلب یکی از روزنامه ها درخصوص سوء استفاده از منابع شهرداری از طرف یک شرکت افزود: دوست نداشتم این موضوع در شورای شهر مطرح شود ؛ اگر می دانستم که قرار است اینگونه مسایل درجلسه امروز باز شود اجازه صحبت و طرح نمی دادم.

وی با بیان اینکه نمی شود هیچ کسی را قبل از محاکمه محکوم کرد، گفت: در فضای کنونی ، نظام بیشتر از هر زمانی به آرامش نیاز دارد ؛ ما در بیداری اسلامی محوریم و درست نیست که مشکلات را علم کنیم و این به نفع نظام ما نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر افزود: ممکن است گروه خاصی از این مطالب نفع ببرند ولی ما به فکر نظام هستیم و حاضریم خود را فدای آن کنیم که نظام باقی بماند.

چمران گفت: دوستان ما در روزنامه ایران ، همیشه اگر مطلب و موضوعی وجود داشت اینطور مسایل را برای ما با نامه می فرستادند و ما پس از بررسی ها کتبا جواب می دادیم، کاش این موضوع را هم قبل از طرح برای ما می فرستادند.

وی افزود: روزنامه همشهری طرفدار مدیریت شهری است نباید عکس العمل مساوی نشان دهد و این درست نیست ؛ اجازه دهید خودشان بیایند مدارک لازم را بیاورند و شرکت جهان را هم بخواهند و مدارک لازم را به دادستانی و بازرسی کل کشور بدهند و اگر خلافی شده است و اثبات شد ، منطقی برخورد شود.

چمران گفت: نظارت ما بر شهرداری تهران برای جلوگیری از بروز تخلف است و شهرداری هم برای این مهم تلاش می کند.

وی افزود: در چنین شرایطی ، بیان کردن برخی مسایل ضربه زدن به نظام است و ما نیاز به آرامش و آسایش در کشور داریم .

چمران تاکید کرد : مسئولان مرتبط در پاسخ دادن به این موضوع خویشتن داری کنند و این مقاله را پای دولت و نظام نباید نوشت و این آتش را نباید برافروخته کرد./واحد مرکزی خبر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14999

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر