2

لیست نامزدهای انتخابات کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا

  • کد خبر : 150024
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷

کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا لیست نفراتی که در کمیته‌های مختلف این کنفدراسیون کاندیدا شده‌اند را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا لیست کاندیداتوری مجمع انتخاباتی این کنفدراسیون را بر روی سایت خود قرار داده است. این مجمع انتخاباتی ۵ و ۶ ژانویه ۲۰۱۵ در دوحه قطر برگزار می‌شود و از ایران علی مرادی و حسین رضازاده نیز حضور دارند که علی مرادی برای پست‌های دبیرکل و نایب رییس کاندیدا شده است و رضازاده نیز نامزد نایب رییسی و عضویت در هیات رییسه است.
برای پست ریاست کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا تنها محمد یوسف ال‌منان کاندیدا شده بنابراین بار دیگر او به عنوان رییس انتخاب خواهد شد.
علی مرادی دبیرکل کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا برای اینکه بتواند دوباره این پست را بر عهده بگیرد باید با نمایندگان عراق، چین و تایلند رقابت کند.
برای پست نایب رییسی ۱۸ نفر کاندیدا شده‌اند که علی مرادی و حسین رضازاده باید با نمایندگانی از بنگلادش، یمن، امارات، پاکستان، مغولستان، کره، ازبکستان، اردن، ژاپن، مالزی، چین، قزاقستان، هند،عراق، تایلند و عربستان رقابت می‌کنند.
در انتخابات هیات رییسه ۲۱ نفر حضور دارند که علاوه بر حسین رضازاده، نمایندگان یمن، بنگلادش، عربستان، امارات، کویت، هند، مغولستان، ژاپن، پاکستان، عراق، اندونزی، تایلند، ازبکستان، افغانستان، اردن، میانمار، نپال، لبنان، ژاپن و تاجیکستان کاندیدا هستند.
برای کمیته فنی ۲۹ نفر، کمیته آموزش و پژوهش ۲۵ نفر و کمیته پزشکی ۵ نفر کاندیدا شده‌اند که ایران در هیچ کدام از انتخابات این کمیته‌ها نماینده‌ای ندارد، در حالی که طی چهار سال گذشته لطفعلی پورکاظمی و داود باقری به عنوان رییس و دبیر کمیته پزشکی فعالیت می‌کردند. در کمیته آمورش و پژوهش نیز مصطفی حکمت پور عضو این کمیته بود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=150024

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر