2

نبی:حسن‌زاده استعفای مکتوب نداده است

  • کد خبر : 150026
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸

دبیرکل فدراسیون فوتبال از تلاش برای حل مشکل سروش رفیعی و محمد نوری و اعزام آنها به اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی خبر داد.

مهدی محمدنبی درباره جلسه مجمع سازمان لیگ اظهار کرد: در این جلسه صورت‌های مالی سازمان لیگ بررسی و عملکرد مالی این سازمان در یک سال گذشته طی گزارشی ارائه شد. همچنین هیات‌های فوتبال درخواست داشتند که از محل درآمدهای تبلیغاتی سازمان لیگ برای رشد فوتبال در استان‌ها نیز توجهی به آنها شود. همچنین درباره باشگاه‌های حاضر در آسیا هم صحبت شد و این که طبق قانون تسهیلاتی برای آنها در نظر گرفته شود؛ چرا که کار در آسیا برایشان سخت است.

دبیرکل فدراسیون درباره درخواست کارلوس‌ کی‌روش برای اعزام سروش رفیعی و محمد نوری به اردوی آفریقای جنوبی تصریح کرد: رفیعی مشکل سربازی دارد و بر خلاف آنچه برخی رسانه‌ها می‌گفتند به فرودگاه هم نرفت، چون مشکلش حل نشده بود. علی کفاشیان رییس فدراسیون با مسئولان نظام وظیفه صحبت‌هایی انجام داده و امیدواریم در روزهای آینده مشکل این بازیکن برای اعزام به اردوی آفریقا حل شود.
وی همچنین درباره نوری نیز گفت: محمد نوری پرونده‌ای در اداره دارایی قم دارد که نوبت رسیدگی آن چهارشنبه است. در تلاش هستیم تا این جلسه را به فردا انداخته تا مشکل این بازیکن حل شود و بتوانیم او را اعزام کنیم.
نبی در پاسخ به این که چرا این مشکلات زودتر و پیش از اعزام تیم ملی حل نمی‌شود، گفت: یکی از وظایف ذاتی بازیکنان پرداخت مالیات‌هایشان است. معمولا بازیکنان قبل از اردوها از موضوعات خود همچون مسائل مالیاتی، مصدومیت و … اطلاع دارند و باید سرمربی تیم را در جریان آن قراردهند. در این بخش بازیکن موضوعی را به ما مطرح نکرده است و طبیعتا فدراسیون هم که اطلاعی نداشته، نمی‌توانسته زودتر پیگیری کند.
ایسنا/نبی در واکنش به این که ظاهرا اسماعیل حسن‌زاده، رییس کمیته انضباطی مدتی است قهر و دفترش در فدراسیون فوتبال را ترک کرده است، گفت: یک خبرگزاری این موضوع را مطرح کرده و طبق روال اساسنامه فدراسیون مسئولان هر کمیته‌ای برای قطع همکاری باید درخواست مکتوبی را به رییس فدراسیون فوتبال بدهند. همین چند دقیقه پیش با کفاشیان در این باره صحبت کردم و او گفت هیچ نامه مکتوبی از سوی حسن‌زاده دریافت نکرده است.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=150026

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر