2

کفاشیان: یک مربی خارجی میان گزینه‌های سرمربی‌گری تیم امید هست

  • کد خبر : 150150
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶

رییس فدراسیون فوتبال از چند گزینه داخلی و یک گزینه خارجی برای سپردن هدایت تیم امید خبر داد و گفت: حبیب کاشانی به ما قول داده است با تمام قدرت در تیم امید کار کند و حضورش منوط به انتخاب محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم امید نیست.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان اظهار کرد: کمیته‌ای از سوی مجمع فدراسیون تشکیل و قرار شد که صورت‌های مالی را در اختیار کمیته رفع ابهام بگذاریم و ظرف ۵-۶ روز آینده اگر ایرادی داشت بگویند و اگر نداشت اعلام کنند تا در مجمع ارائه و تصویب کنیم. این کمیته می‌تواند از امروز کارش را شروع کند.

وی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی امید و این که گفته می‌شود محمود یاوری، مجید صالح و خاکپور جزو گزینه‌ها قرار دارند، خاطرنشان کرد: ما چند گزینه داخلی و خارجی را مد نظر داریم. البته گزینه‌های خارجی که در داخل کشور فعالیت می‌کنند. درباره آمدن آقای یاوری به فدراسیون هم باید بگویم که ایشان آمده بودند به من سر بزنند. بحث دیگری مطرح نبوده است.

او در پاسخ به اینکه آیا منظور از گزینه خارجی آقای اسکوچیچ است گفت: نمی‌دانم. به هر حال یک مربی خارجی که در ایران کار می‌کند.

رییس فدراسیون فوتبال درباره استعفای آقای کاشانی و حسن‌زاده با تکذیب خبر استعفای حسن‌زاده خاطرنشان کرد: آقای کاشانی برای کمک به ما اعلام آمادگی کرده‌ و گفته‌اند هر کمکی که از دست‌شان بربیاید با تمام توان انجام خواهند داد.

او در پاسخ به این که آیا ادامه حضور کاشانی در تیم امید منوط به انتخاب محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم امید است گفت: به هیچ وجه این طور نیست.

او در پاسخ به اینکه آیا سرمربی تیم ملی امید امروز مشخص می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم که این اتفاق هرچه زودتر بیفتد.

کفاشیان درباره وضعیت بازیکنان سرباز و این که سردار کمالی در اظهارات اخیر خود گفته است که هیچ گونه تخفیفی را قائل نخواهد شد، افزود: به هر حال به نظر می‌رسد که تصمیم‌گیرندگان در این مورد زیاد هستند. سردار کمالی هم باید به وظیفه قانونی خود عمل کند. هر چند ما درخواست زیادی را کرده‌ایم تا نگاه مثبتی به تیم ملی شود و همگی به تیم ملی کمک کنند.

وی درباره وضعیت سروش رفیعی و مهرداد پولادی نیز اظهار کرد: ما چندین نامه را به سازمان نظام وظیفه داده‌ایم و از آن‌ها خواهش کرده‌ایم که شرایط را برای حضور این دو بازیکن هموار کنند؛ چرا که آقای کی‌روش نیاز مبرمی به سروش رفیعی و مهرداد پولادی دارد. امیدوارم امروز سرمربی تیم امید را انتخاب و معرفی کنیم. من در حال رفتن به آکادمی هستم تا سرمربی امید را انتخاب کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=150150

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر