2

با نزدیک شدن انتخابات ،بحث ورزش و به ویژه فوتبال داغ می‌شود

  • کد خبر : 15093
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۸

ابراهیم‌ قاسمپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد حضور مدیران غیر ورزشی در ورزش گفت: این مسئله سابقه دار است و هفت هشت سالی هست که آدم‌های سیاسی به فوتبال آمده‌اند و همه آنها نیز می‌گویند ما غیر ورزشی نیستیم و در محلات و آموزشگاه‌ها فوتبال بازی کرده‌ایم و یا […]

ابراهیم‌ قاسمپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد حضور مدیران غیر ورزشی در ورزش گفت: این مسئله سابقه دار است و هفت هشت سالی هست که آدم‌های سیاسی به فوتبال آمده‌اند و همه آنها نیز می‌گویند ما غیر ورزشی نیستیم و در محلات و آموزشگاه‌ها فوتبال بازی کرده‌ایم و یا در زمین خاکی بوده‌ایم اما باید بدانند که فوتبال چهارتا بغل پا زدن نیست و یک تخصص است. همان طوری که سایر رشته‌های ورزشی نیز تخصص محسوب می‌شود ولی گاهی اوقات شاهد هستیم که یک فرد ورزشی با تخصص دیگر را برای رشته دیگر انتخاب می‌کنند.

وی ادامه داد: فردوسی‌پور مسایل فوتبال را در برنامه ۹۰ خیلی خوب باز کرد و دهقان نماینده مجلس هم حرف‌های خوبی را گفت. هر وقت انتخابات نزدیک می‌شود بحث ورزش و به ویژه فوتبال داغ می‌شود زیرا فوتبال جذابیت و مخاطب زیادی دارد به هر حال برخی به فوتبال می‌آیند تا از این طریق به اهدافشان برسند. پرسپولیس و استقلال دولتی هستند و سال‌هاست زیر نظر ارگان‌های مختلف قرار دارند و بهتر است که این باشگاه‌ها خصوصی شوند.

سرمربی جدید داماش در مورد برد خوب این تیم برابر راه آهن در هفته هشتم لیگ برتر گفت: دینورزاده و یکه زحمات زیادی برای تیم ما کشیدند و من در چهار پنج روز نمی‌توانستم شق القمر کنم و تغییر و تحولاتی در تیم دادم و اما هنوز مشکل داریم و با تلاش بازیکنان توانستیم برد خوبی به دست بیاوریم. تیم ما پتانسیل خوبی دارد و می‌تواند بهتر شود.

قاسمپور در مورد دیدار روز جمعه با شاهین بوشهر گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و نحوه بازی دو تیم شاهین و راه آهن کاملا متفاوت است. راه آهن بیشتر روی توپ‌های هوایی کار می‌کرد و شاهین بازی را روی زمین دنبال می‌کند. هر تیمی هم که بازیکنانش دستورات تاکتیکی مربی را بهتر در زمین اجرا کند پیروز می‌شود.

وی در مورد اینکه رویارویی با تماشاگران خونگرم بوشهری برای تیمش مشکل‌ساز نخواهد بود گفت: بازی در خارج از خانه مشکل‌ساز است اما بازیکنان ما آنقدر تجربه دارند که تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار نگیرند و آنهایی هم که کم تجربه‌تر هستند امیدوارم تحت تاثیر قرار نگیرند.

سرمربی داماش در مورد اینکه این تیم پرستاره هست یا نه گفت: ما پرستاره نیستیم. ضمن اینکه جمع کردن مجموعه‌ای از ستاره‌ها به تنهایی نمی‌تواند به تیم کمک کند همانطوریکه فصل گذشته استیل آذین چنین کرد. برعکس این تیم صبا است که بازیکنان پرآوازه ندارد اما در کنار استقلال در صدر جدول قرار دارد. بنابراین باید مجموعه‌ای از بازیکنان کارآمد کنار هم باشند.
قاسمپور در مورد شایعه مشکل که برای باشگاه داماش رخ داده و گفته می‌شود این باشگاه بخشی از اموال اختلاس گران است گفت: من اظهار نظری در این مورد نمی‌کنم زیرا نه روزنامه‌های اقتصادی را می‌خوانم و نه می‌دانم کی به کی هست.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه داماش گفت: همه باشگاه‌ها مشکل مالی دارند. مگر شاهین بوشهر و ذوب آهن مشکل مالی ندارند؟ ما هم این مشکل را داریم نه بیشتر از بقیه است این مشکل و نه کمتر طرف حساب من عابدینی مدیرعاملی است که ورزشی است. باشگاه‌هایی که دولتی هستند مشکلات خاص خود را دارند و ما هم که خصوصی هستیم مشکل خاص خود را داریم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر