3

مواضع رئیس جمهور در سازمان ملل متحد محاکمه اصول بود

  • کد خبر : 15207
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۸

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور گفت: مواضع رئیس جمهور در سازمان ملل متحد محاکمه اصول ، مواضع و مبانی آمریکا و نظام لیبرالیسم بود. به گزارش افق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری لطف الله فروزنده  تصریح کرد: محمود احمدی نژاد در سخنرانی خود سوالات محکم و جدی را مطرح کرد […]

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور گفت: مواضع رئیس جمهور در سازمان ملل متحد محاکمه اصول ، مواضع و مبانی آمریکا و نظام لیبرالیسم بود.

به گزارش افق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری لطف الله فروزنده  تصریح کرد: محمود احمدی نژاد در سخنرانی خود سوالات محکم و جدی را مطرح کرد که آمریکا و نظام سلطه غرب هیچ پاسخی برای آن ندارند.

وی خاطر نشان کرد: این یک چالش جدی برای نظام بین الملل شد چون مدلی که ایران به دنبال آن است و گفتمان انقلاب اسلامی که بحث عدالت، مردم و مبارزه با فساد و استکبار جهانی است در دنیا جا افتاده و دیگر این طور نیست که ملتها به دنبال یک گفتمان جبری آنهم از نوع سرمایه داری باشند.

فروزنده افزود: ملتها اذعان دارند گفتمانی که قادر باشد بشر را نجات دهد گفتمانی است که ایران مطرح می کند و این نظام سلطه است که باید باارائه پاسخ منطقی تغییر رفتار داده و خودش را از این بحران و چالش نجات دهد.

وی اظهار داشت: عدم کارآمدی نظام استکباری در حوزه های مختلف مالی، سیاسی و اقتصادی دارد نمود پیدا می کند و دنیا به سمتی در حال حرکت است که محور اصلی آن عدالت می باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر