1

بی خانمانی که هدفمند گدایی می کند! +تصاویر

  • کد خبر : 152314
  • ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳

“سایاق جاکوی” یک بی خانمان ۵۰ ساله است که سال هاست در خیابان های پاریس زندگی خود را می گذراند ولی این اوضاع باعث نشده است او دست از آرزوی همیشگی اش یعنی تبدیل شدن به …

معمولا افرادی که بی خانمان هستند و مکان مشخصی برای گذراندن زندگی ندارند از همه چیز دور می شوند و گاهی رو به اعتیاد آورده و گاهی هم با گدایی زندگی خود را می گذرانند. آن ها شاید آرزوهای زیادی داشته باشند اما با توجه به وضعشان آن را از یاد می برند.

 

“سایاق جاکوی” یک بی خانمان ۵۰ ساله است که سال هاست در خیابان های پاریس زندگی خود را می گذراند ولی این اوضاع باعث نشده است او دست از آرزوی همیشگی اش یعنی تبدیل شدن به قهرمان بدنسازی دست بردارد و همیشه تمریناتش را ادامه می دهد.

 

او پولی برای رفتن به باشگاه ندارد و زندگی خود را تقریبا از نمایش های خیابانی و گدایی بدست می آورد ولی هدفمند از این پول بدست آمده استفاده می کند. به جای کشیدن مواد مخدر برنامه غذایی اش را دنبال می کند که به بدنسازی اش کمک می کند.

 

 

وی توانایی استفاده از ابزارهای حرفه ای در باشگاه ها را ندارد به همین علت با کمک وسایلی که در خیابان پیدا می شود بدنش را ساخته است. از جمله این وسایل خیابانی می توان به سطل آشغال، نرده، تیر چراغ و … اشاره کرد.

 

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=152314

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر