3

سجادی: گزارش مالی فدراسیون والیبال نقایص زیادی دارد

  • کد خبر : 152828
  • ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱

معاون وزیر ورزش در مجمع فدراسیون والیبال افزود: نبودن فهرست حساب‌های فدراسیون و موجودی آنها، مشخص نبودن دارایی‌های قبلی فدراسیون و عدم اشاره به بدهی‌های فدراسیون، ایرادات این گزارش مالی است

 

به گزارش خبرنگار «نسیم»، سجادی افزود: این ایرادات باعث می‎شود این گزارش شکل ترازنامه نداشته باشد و برای تصویب نیاز به اصلاح دارد. این مشکل خزانه‌دار است و به هیچ‌کس دیگر در فدراسیون برنمی‌گردد. به اعضای مجمع مجمع پیشنهاد می‌دهم به من و داورزنی اختیار بدهد تا ترازنامه را بررسی و تصویب کنیم.
پس از صحبت‌های سجادی، مهدی اسلامی خزانه‌دار فدراسیون ترازنامه کامل ۵۰ صفحه‌ای را به سجادی نشان داد و اعلام کرد؛ قبلا این ترازنامه کامل را به دفتر شما ارسال کرده بودیم و دراین مجمع فقط خلاصه آن را ارائه کرده‌ام. سجادی در پاسخ گفت: این ترازنامه را دیده‌ام و باز هم عقیده دارم این شکل ترازنامه اشتباه است. چون خودم با این مسئله آشنا هستم و ۲۸ سال در کمیته المپیک ترازنامه تهیه کرده‌ام.

معاون وزیر ورزش در پایان مجمع گفت: پس از بررسی مجدد گزارش مالی فدراسیون آن را می‌پذیرم اما گزارش مالی ایرادات جزئی دارد. از مجمع می‌خواهم بصورت مشروط این گزارش مالی را بپذیرد تا ایرادات برطرف شود که این پیشنهاد سجادی به تایید مجمع فدراسیون رسید.

وی در پایان گفت: موفقیت والیبال مدیون برنامه‌ریزی چند ساله فدراسیون است که ناممکن‌ها را ممکن کرده است. برای حضور تماشاگران زن در سالن نی اقداماتی انجام داده‌ایم و گام هایی به جلو برداشته‌ایم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=152828

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر