1

غربیها توهین به مقدسات را جایز اما اظهار نظر درباره هولوکاست را جرم می دانند

  • کد خبر : 152926
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴

حرکت­های اخیر و توهین های مکرر به مقدسات مسلمانان و نیز توهین به ساحت مقدس نبی اکرم اسلام اصل این مسئله یعنی ترور اولیه انجام شده در پاریس و اهداف و مقاصد آن را در هاله ­ای از ابهام قرار می­ دهد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله آملی لاریجانی در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی با تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت تعدادی از رزمندگان حزب الله لبنان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با جریان­ های تروریستی و تکفیری منطقه  استمرار خط شهادت در میان مسلمانان به ویژه شیعیان را فرصتی الهی برای تداوم گسترش تعالیم اسلام در جهان دانست .

آملی لاریجانی افزود : شهادت رزمندگان مسلمان شیعه در مناطق سنی نشین ، بهترین گواه خلوص آنان و ابراز وحدت و همگرایی میان شیعه و سنی در مقابله با دشمنان اسلام است.

پیوند میان گروه­های تکفیری  و کشورهای غربی

رئیس قوه قضاییه حمایت کشورهای غربی از گروه­ های تکفیری را نشانه ­ای از پیوند میان این گروه­ها و کشورهای غربی و دشمنان «اسلام واقعی» توصیف و تأکید کرد: با اینگونه حمایت­ ها، پیوند میان گروه های تکفیری و سلفی با دشمنان اسلام و یک رژیم تروریست و کودک کش و دروغ آنان درباره دفاعشان از اسلام و مردم سوریه آشکار شده است.

آملی لاریجانی افزود دشمنان اسلام باید بدانند که خط شهیدپرور شیعه در مقابل زورگویی­ ها و ظلم آنان علیه مسلمانان و انسان­ های آزاده ساکت نمی­ نشیند و با ریختن خون هر شهید صدها مسلمان دیگر آماده شهادت و دفاع از مقدسات و تعالیم اسلام و کیان ملت­ های مسلمان می­ شوند.

غربیها توهین به مقدسات را جایز اما اظهار نظر درباره هولوکاست را جرم می دانند

رئیس قوه قضاییه در ادامه سخنان خود به توهین­ های مکرر رسانه های غربی به مقدسات مسلمانان اشاره کرد و افزود:حرکت­های اخیر و توهین های مکرر به مقدسات مسلمانان و نیز توهین به ساحت مقدس نبی اکرم اسلام اصل این مسئله یعنی ترور اولیه انجام شده در پاریس و اهداف و مقاصد آن را در هاله ­ای از ابهام قرار می­ دهد.

آملی لاریجانی با تأکید بر اینکه حتی غربی­ های معتقد به اصل آزادی و لیبرالیسم نیز توهین آشکار به افراد به استناد اصل آزادی را، غیر قابل قبول می­ دانند تصریح کرد: جای تأسف است که غربی­­ های مدعی آزادی و احترام به حقوق بشر توهین به مقدس­ترین مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان را جایز و مبتنی بر اصل آزادی می دانند اما اظهارنظر راجع به «هولوکاست» را بر­نمی­ تابند و افراد منتقد این جریان را مجازات می­ کنند.

رئیس قوه قضاییه خواستار تجدیدنظر وزارت امور خارجه کشورمان در نحوه تعامل با دولت‌های غربی و حامیان جریان­ توهین اخیر به اسلام و مسلمانان شد و افزود توصیه برادرانه ما به دولتمردان این است که تعامل، رفتار و گفتار خود در مقابل اینگونه افراد و جریان­ها را متناسب با نحوه رفتار و گفتار آنان تنظیم کنند و پاسخ روشن و قاطعی به توهین کنندگان و حامیان آنها بدهند تا همگان بدانند که هیچ کسی و به هیچ بهانه­ ای حق توهین به مقدسات مسلمانان را ندارد.

ادامه بررسی وضعیت زندانهای کشور

در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی پس از بررسی آخرین وضع دستگاه قضایی کشور بخش دوم گزارش رئیس سازمان زندان­ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در خصوص مشکلات و وضع زندان­ها ارائه و دستورهای لازم از سوی رئیس قوه قضاییه صادر شد .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=152926

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر