2

قتل دختر ۱۳ ساله بخاطر دوستی با یک پسر غریبه

  • کد خبر : 15329
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۳

جوان ایلامی که دختر ۱۳ ساله‌ای را به دلیل دوستی با پسر دیگر به قتل رسانده است، انتظار قصاص را می‌کشد. ایرج، ۲۷ ساله با ظاهری که حکایت از پریشانی فراوان دارد، به ایسنا گفت: یک روز در خیابان با زهرا آشنا شدم، مدتی با هم بودیم، بعد مادرش و دخترخاله‌اش را در جریان گذاشت […]

جوان ایلامی که دختر ۱۳ ساله‌ای را به دلیل دوستی با پسر دیگر به قتل رسانده است، انتظار قصاص را می‌کشد.

ایرج، ۲۷ ساله با ظاهری که حکایت از پریشانی فراوان دارد، به ایسنا گفت: یک روز در خیابان با زهرا آشنا شدم، مدتی با هم بودیم، بعد مادرش و دخترخاله‌اش را در جریان گذاشت و قرار بود با هم ازدواج کنیم.

متهم جوان که می‌گفت قربانی اشتباهات خود شده است، افزود: با وجود آن که میان من و زهرا اختلاف سنی زیادی وجود داشت (من ۲۷ سال داشتم و زهرا ۱۳ سال)‌ اما او را خیلی دوست داشتم و هر کاری که می‌خواست برایش انجام می‌دادم.

وی ادامه داد: حتی یک روز زهرا به من گفت می‌خواهم بهم ثابت کنی که دوستم داری و ۲ میلیون تومان پول می‌خواست، من هم به خاطر علاقه زیادی که به او داشتم، ماشینم را فروختم و پولش را به او دادم.

متهم که به کار مبل‌سازی اشتغال داشته است، افزود: رابطه ما ادامه داشت تا این‌ که بعد از مدتی متوجه شدم، زهرا با پسر دیگری ارتباط دارد و از او خواستم در مورد این کارش توضیح دهد، اما جواب سر بالا می‌داد و می‌گفت من از اول تو را دوست نداشتم، سر کارت گذاشته‌ام، من هم او را به مکانی خلوت کشیدم و خفه‌اش کردم.

محمدرضا نظری، کارشناس حقوقی دادگاه خانواده با اشاره به ماجرای قتل زهرا گفت: در این پرونده پنهان‌کاری موضوع از پدر و مادر دختر و پسر، همچنین اشتباه پسر در انتخاب دختری که اختلاف سنی زیادی با او دارد و تصمیم ناپخته پسر، عامل چنین اتفاقی شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15329

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر