2

رحیم قربانی با حکم محمود احمدی‌نژاد به عنوان رئیس و عضو هیئت عامل صندوق توسعه ملی منصوب شد.

  • کد خبر : 6052
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۰

رحیم قربانی با حکم محمود احمدی‌نژاد به عنوان رئیس و عضو هیئت عامل صندوق توسعه ملی منصوب شد. به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌‌نژاد رئیس‌ جمهور، با صدور احکام جداگانه‌ای رحیم قربانی را به عنوان رئیس‌ و سید محمدقاسم حسینی، محمود دودانگه، محمدرضا نظری و شهرام یارمند را به عنوان اعضای هیأت […]

رحیم قربانی با حکم محمود احمدی‌نژاد به عنوان رئیس و عضو هیئت عامل صندوق توسعه ملی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌‌نژاد رئیس‌ جمهور، با صدور احکام جداگانه‌ای رحیم قربانی را به عنوان رئیس‌ و سید محمدقاسم حسینی، محمود دودانگه، محمدرضا نظری و شهرام یارمند را به عنوان اعضای هیأت عامل صندوق توسعه ملی منصوب کرد.

متن کامل احکام رئیس‌ جمهور به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر رحیم قربانی

به استناد ماده هشتاد و چهارم قانون برنامه پنجساله توسعه و با عنایت به مصوبه مورخ ۲/۴/۱۳۹۰ هیئت امنای صندوق توسعه ملی، جنابعالی را به عنوان “رئیس و عضو هیئت عامل صندوق توسعه ملی ” منصوب می‌نمایم.

توفیق جنابعالی را در دستیابی به اهداف متعالی و خدمتگزاری به مردم عزیز ایران اسلامی در ظل عنایات امام عصر(عج) از خداوند متعال خواستارم.

رحیم قربانی متولد ۱۳۳۴ ارومیه که پیش از این استاندار آذربایجان غربی و پس از آن معاون هماهنگی و نظارت بر سیاست‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی معاون اول رئیس جمهور بود و برای شرکت در انتخابات مجلس نهم از این سمت استعفا داد، عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه آزاد اسلامی دانشکده مدیریت واحد تهران شمال است.

همچنین حکم اعضای صندوق توسعه ملی نیز به شرح زیر است:

جناب آقای سید محمد قاسم حسینی
جناب آقای مهندس محمود دودانگه
جناب آقای محمدرضا نظری
جناب آقای شهرام یارمند

به استناد ماده هشتاد و چهارم قانون برنامه پنجساله توسعه و با عنایت به مصوبه مورخ ۲/۴/۱۳۹۰ هیئت امنای صندوق توسعه ملی، جنابعالی را به عنوان “عضو هیئت عامل صندوق توسعه ملی ” منصوب می‌نمایم.

توفیق جنابعالی را در دستیابی به اهداف متعالی و خدمتگزاری به مردم عزیز ایران اسلامی در ظل عنایات امام عصر(عج) از خداوند متعال خواستارم.
محمود احمدی‌نژاد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر