2

جواد کاظمیان:میخواهم به کاشان بروم!

  • کد خبر : 15349
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۵

جواد کاظمیان پس از پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس برابر صبا در جمع خبرنگاران گفت: از پیروزی پرسپولیس خوشحالم. پرسپولیس ۱۱ ملی پوش داشته اما تنها بازیکنی که در این ۲ بازی نکرده من بودم. من بی مورد حرف نمی‌زنم. در بین نیمه بازی با استقلال اعتراض کوچکی به استیلی کردم و گفتم چرا نیمکت […]

جواد کاظمیان پس از پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس برابر صبا در جمع خبرنگاران گفت: از پیروزی پرسپولیس خوشحالم. پرسپولیس ۱۱ ملی پوش داشته اما تنها بازیکنی که در این ۲ بازی نکرده من بودم. من بی مورد حرف نمی‌زنم. در بین نیمه بازی با استقلال اعتراض کوچکی به استیلی کردم و گفتم چرا نیمکت نشین شدم و پس از آن دیگر بازی نکردم. آن هم در حالی که در ۲ بازی ۴ گل زدم.

کاظمیان افزود: به تیم ملی دعوت شدم و در تیم ملی هم خوب کار کردم. از برد پرسپولیس خوشحالم اما اینکه بازی نمی‌کنم از نظر شخصی برایم خوب نیست. اکنون نیز قهر نکرده‌ام. پیش از مسابقه با خوردبین هماهنگ کردم زیرا دوستم دنبالم آمده و می‌خواهم به کاشان بروم. اعتراضی هم ندارم. شما از من پرسیدید چرا بازی نکردید من هم جواب دادم.

کاظمیان در مورد اینکه تغییرات مدیریتی باعث بازی نکردن او شده یا نه، گفت: بازی نکردم به این مسئله ربطی ندارد. مربی همواره بهترین ترکیب خود را انتخاب می‌کند. با این حال من اهل قهر و خاله زنک بازی نیستم. بچه نیستم که قهر کنم. تلاش و تمرینم را بیشتر می‌کنم تا به ترکیب اصلی برگردم.

وی افزود: فوتبالیست‌های ما اهل سیاست هستند ولی من این طوری نیستم و حرف دلم را می‌زنم. یک صحبت کوچک با استیلی کردم و مورد لطف قرار گرفتم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15349

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر