2

۲۲۰۰ نفر در آمریکا منتظر حکم اعدام هستند

  • کد خبر : 15367
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۸:۵۰

مسئولان آمریکایی اعلام کردند ۲۲۰۰ تن در آمریکا منتظر اجرای حکم اعدام هستند. به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری عراقی ” کل العراق” ، این مسئولان گفته اند که برنامه زمانبندی شده اعدام ها در آمریکا تا سال ۲۰۱۳ تهیه و تدوین شده است . براین اساس آمریکا که بیش از هرکشور […]

مسئولان آمریکایی اعلام کردند ۲۲۰۰ تن در آمریکا منتظر اجرای حکم اعدام هستند.
به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری عراقی ” کل العراق” ، این مسئولان گفته اند که برنامه زمانبندی شده اعدام ها در آمریکا تا سال ۲۰۱۳ تهیه و تدوین شده است .

براین اساس آمریکا که بیش از هرکشور دیگری از اجرای حکم اعدام در دیگر کشورها انتقاد می کند اما خود آن را اجرا می کند، برنامه زمانبندی شده ای برای اجرای اعدام ها تا سال ۲۰۱۳ تهیه و آماده کرده است و بر اساس این برنامه، قرار است در روزهای آینده نیز دستکم دو حکم اعدام در این کشور اجرا شود.

پایگاه اینترنتی کامن دریمز با تشریح موضوع اعدام تروی دیویس زندانی سیاه پوست متهم به قتل یک پلیس آمریکایی نوشته است که تعداد آمریکایی هایی که از سال ۱۶۰۸ تا ۱۹۹۱ اعدام شده اند ۱۵۲۶۹ تن بوده اند و این درحالیست که از سال ۱۹۷۶ تا ۲۰۱۰ دستکم ۱۲۰۰ آمریکایی در این کشور اعدام شده اند.

کامن دریمز با اشاره به افزایش موارد اعدام در آمریکا افزوده است که در نه سال بین سال های ۲۰۰۰ الی ۲۰۱۰ اعدام ها در آمریکا بیش از گذشته افزایش یافت و این امر به سبب حاکم شدن فضای امنیتی پس از حوادث یازده سپتامبر بود.

دولت های آمریکا ۸۵ درصد از اعدام های بین سال های ۱۹۷۷ الی ۲۰۰۹ را به روش تزریق مواد سمی به محکومین اجرا کرده اند و ۱۳ درصد دیگر نیز از طریق صندلی الکتریکی اجرا شده اند .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر