2

پای خواننده زن به مجلس هم باز شد

  • کد خبر : 153888
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: موضوع رونمایی از آلبوم تک‌خوانی یک زن در کمیسیون مطرح و مقرر شد تا گزارشی در این خصوص به کمیسیون ارائه شود.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در این جلسه رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی گزارشی در خصوص جشنواره هنری ایران آینده (۱۴۰۴)‌ به کمیسیون ارائه کرد.

وی ادامه داد: رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در گزارش خود عنوان کرد که با گذشت ۹ سال از سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ ابلاغیه‌ای از سوی مقام معظم رهبری برای ۲۰ سال آینده کشور می‌گذرد اما در جامعه آحاد مردم اعم از نخبگان و عامه مردم هنوز اطلاع دقیقی از سند و وظایف خود در آن ندارند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: وی در این گزارش گفت که باید تلنگری به جامعه وارد شود تا وظایف خود را در خصوص سند مذکور دانسته و به آن عمل کند تا به چشم‌اندازهای تعیین شده در سند ۲۰ ساله دست یابیم و جلساتی در این خصوص با مسئولان برگزار و کارهای هنری مرتبط با تحقق چشم‌انداز ۲۰ ساله نیز توسط حوزه هنری انجام شده است.

طاهری همچنین خاطرنشان کرد: بعد از دستور جلسه، مباحثی پیرامون در ارتباط با رونمایی از آلبوم تک‌خوانی یک خانم مطرح شد که در همین ارتباط تماسی با معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برقرار شد که وی در این باره گفت، آنگونه که در جامعه موضوع شایعه شده نیست و بنا شده اطلاعات دقیقی در اختیار مجلس و به ویژه کمیسیون فرهنگی قرار گیرد تا قضاوت دقیق‌تری بتوان در خصوص آن انجام داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=153888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر