1

دیپلمه‌ها می توانند شورایار شوند

  • کد خبر : 154371
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: در جلسه ای که صبح امروز در ستاد شورایاری ها برگزار شد در خصوص حضور افراد دیپلمه در انتخابات شورایاری ها، تصمیم گیری شد.

 ابوالفضل قناعتی در گفتگو با مهر با اشاره به جزئیات جلسه روز یکشنبه شورای شهر تهران گفت: در این جلسه که با حضور اعضای ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات شورایاری ها برگزار شد، قرار شد مدرک تحصیلی تعدیل و دیپلمه ها نیز بتوانند در انتخابات شرکت کنند بنابراین یک هفته به زمان ثبت نام افزوده شد.

وی در ادامه با اشاره به تذکر خود در صحن شورا گفت: برخی از تخلفات خارج از ضوابط شهرسازی در حال انجام است و متاسفانه با وجود حکم کمیسیون ماده ۱۰۰ هیچ قلع و قمی صورت نمی گیرد. در هفت، هشت سال گذشته حدود ۵ پرونده منجر به تخریب شده است و هرچه در این مدت حکم صادر شده با توافقات تبدیل به جریمه نقدی شده است.

وی ادامه داد: رئیس شورا معتقد بود باید قبل از ساخت و ساز و هرگونه تخلف برخورد شود اما در حال حاضر این گونه نیست و من پیشنهاد دادم اگر قرار است جریمه نقدی انجام شود در همان کمیسیون ماده ۱۰۰ رقم واقعی جرایم مشخص گردد تا دیگر کسی جرات نکند چنین تخلفاتی انجام دهد.

وی همچنین از افزایش ۱۵ درصدی تعرفه های دفاتر الکترونیکی خبر داد و گفت: قرار شد نرخ قبور بهشت زهرا نیز هفته آینده بررسی شود بر اساس پیشنهاد شهرداری قطعات یک تا صد، ۱۰ تا ۲۰ میلیون است و سایر هم هزینه جزئی گرفته می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=154371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر