1

برکناری خطیبی غیرقانونی است / دایی، کاظمی، کمالوند و فاتح تریم گزینه های من هستند

  • کد خبر : 154545
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۴۹

عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: «برای برکناری خطیبی باید جلسه هیات مدیره برگزار می شد.»

مصطفی آجرلو درباره اینکه هیات مدیره تراکتورسازی به این نتیجه رسیده که رسول خطیبی از سمت خود برکنار شود عنوان کرد: «کدام جمع بندی؟ هیات مدیره جلسه ای در این باره نداشته است. تصمیمی که گرفته شد کاملا غیرقانونی است. هیات مدیره حق برکناری رسول را دارد. مدیرعامل در هیات مدیره دارای یک رای است.»

 وی ادامه داد: «این رفتار از دو جهت غیرقابل قبول است. اول اینکه برای اعضای هیات مدیره احترام قائل نشدند که چنین تصمیمی گرفتند دوم اینکه این تصمیم به صورت شخصی و یکجانبه گرفته شده است.»

 آجرلو افزود: «من بیمارستان بودم. یک دفعه این خبر را که شنیدم غافلگیر شدم. دوستان در روز اول به من گفتند که از دید فنی کمک کنم. حالا چرا درباره چنین تصمیم مهمی به اعضای هیات مدیره احترام گذاشته نمی شود؟»

وی تاکید کرد: «در جلسات گذشته مخالف مدیرعاملی عباسی بودم. اما هیات مدیره رای گیری کردند و اکثریت رای به مدیرعاملی عباسی دادند. بنابراین با وجود مخالفتی که داشتم به تصمیم هیات مدیره احترام گذاشتم. برای برکناری خطیبی هم باید چنین جلسه ای برگزار می شد. این رفتار، رفتار غیراخلاقی و غیرحرفه ای است. تا برگزاری جلسه هیات مدیره خطیبی هنوز سرمربی تراکتورسازی است. اگر قرار بر این است که دوستان بر تصمیم خود پافشاری کنند و جلسه هیات مدیره تشکیل نشود در جلسات شرکت نخواهم کرد.»

آجرلو درباره شایعه حضور تونی اولیویرا در تراکتورسازی گفت: «واقعا چرا او باید برگردد؟ مربی که خودش را به زمین می کوبد و به بطری آب لگد می زند و شان و شخصیت تراکتورسازی را زیر سوال می برد چرا باید برای بار سوم برگردد؟ گزینه من برای تراکتورسازی علی دایی، فرهاد کاظمی یا فراز کمالوند است. اگر هم قرار است مربی خارجی بیاید باید مربی در حد و اندازه های مردم آذربایجان باشد. فردی مثل فاتح تریم گزینه خارجی من است.»

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=154545

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر