1

صمد مرفاوی: بده بستان‌ها فوتبال ما را بدبخت کرده است

  • کد خبر : 154669
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۲

صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت اظهار داشت: سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک می گویم. به من گفته اند درباره مسائل فنی صحبت کنم که فکر نمی کنم لازم باشد. ما هر کاری می کنیم. آنالیز می کنیم. تمرین می کنیم اما اتفاقات جور دیگری می افتاد.من در این هفته سه بار به کنفرانس آمدم اما مسائل جور دیگری رقم خورده است. در ۱۲ روز سه بازی انجام دادیم اما گسترش فولادی که هفته قبل با ما بازی کرد فردا بازی دارد. ما چوب این مسائل را می خوریم. چوب عدم برنامه ریزی و ناداوری را می خوریم.

به گزارش بانک ورزش، سرمربی پیکان افزود: یک تیم باید گل بزند تا برنده شود، دیدید که ما گل زدیم اما رد شد. اصلا این را رها کنید. ۵ دقیقه وقت اضافه از کجا آمد؟ این همه اتفاق در این ۱۲ روز. سه بازی در ۱۲ روز و معلوم نیست چه کسی باید جواب این بی عدالتی و ظلم را بدهد. تازه می گویند لطف کردند. چه لطفی؟ بیایید برای ما هر ۷، ۸ روز بازی بگذارید نه ۱۲ روز. هر چه هم می گوییم صدایمان به جایی نمی رسد. آقایان خودشان را به کوچه علی چپ می زنند. تسبیح دست می گیرند. خوابشان می برد و می گویند ما درست برنامه ریزی می کنیم. کسی که تسبیح می گیرد باید یاد خدا باشد نه اینکه بخوابد. تازه من شنیدم یکی از دوستان گفته من می ترسم بیانیه پیکان به ضرر ما شود. نه، نترسید. ما باید نگران باشیم.  ما بیانیه داده ایم و شاید جور دیگری شود. به تاج می گوییم سه روز پیش بازی سنگین با استقلال داشتیم، فردا هم با صدرنشین بازی داریم. آقایان می گویند اعتراض نکنید. ما به این مسائل اعتراض داریم. تیمی که طرفدار ندارد امیدش به خداست. منظورم استقلال نیست، سه امتیاز را گرفت نوش جانش.

سرمربی پیکان افزود: تیم از دقیقه یک تلاش می کند ولی گلش را رد می کنند و گل مشابه آن را قبول می کنند. داور خطای ما را می بیند اما خطای حریف را نمی بیند. من اهل زد و بند نیستم، اهل بده و بستان نیستم. اهل ناحق نیستم اما فوتبال نباید اینطور باشد. فوتبال ما را  بده و بستان ها بدبخت کرده است.

وی ادامه داد:نمونه اش بارها رخ داده است. یک تیم اهل زد و بند است. اگر من اهل زد و بند بودم در این مدت حقم را می گرفتم. جالب اینجاست که می گویند ۵ سال است استقلال بدهکار است اما به آنها پول می دهند. بیایید به من هم بدهید. من حکم دارم. استقلال را محکوم کردم پولم را به همراه کسر امتیاز بدهند اما آن را به کسی نشان ندادم تا پولم را بدهند. ۵ سال است فریاد می زنم پولم را بدهید اما چون اهل زد و بند نیستم به حقم نمی رسم. ظاهرا آنهایی که اهل زد و بند هستند موفق ترند و آنهایی که راه درست می روند فقط به حاشیه می خورند. من از بالاترین مرجع یعنی کمیته انضباطی حکم دارم اما همچنان می روم و می آیم. کارم را مخلصانه انجام می دهم. شکایت می کنند از من و از نشستن روی نیمکت محروم می شوم اما حکم خودم را اجرا نمی کنند. از من شکایت می کنند  که مرفاوی از تیم ما رفته است و نباید روی نیمکت هیچ تیم دیگری بنشیند. چرا رفتم؟ صادقانه رفتم. بیایید حق مرا بدهید.

سرمربی پیکان افزود:من یک عمر است در این کنفرانس ها حرف فنی می زنم اما ظاهرا باید حرف های دیگری زد. اینطور حداقل می شود به حق خود رسید. این واقعیت است که من می گویم. یک چیز حق. آقایانی که می گویند برنامه درست است حداقل نگاهی به برنامه خود نیز بکنند. گسترش فولاد پانزدهم با تیم ما بازی کرده و دو بازی دارد و قرار بوده بیست و پنجم بازی کند ما اعتراض کردیم شد بیست و سوم. البته این مساله مهمی نیست، داوری ها را ببینید، بازی ها را ببینید.ما چون هوادار نداریم جور دیگری می شود. من در استقلال بازی کرده ام و می دانم چه کسی استقلالی است و چه کسی نیست. درست می روی جور دیگری است و نادرست می روی جور دیگری. دیگر حرفی ندارم. خداحافظ.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=154669

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر