1

چه کسی مانع انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس می شود؟

  • کد خبر : 155388
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷

ماجرایی که به نظر می رسد بیش از اینکه به مدل مدیریت مربوط باشد به بسته بودن دست مدیرمربوط است.

عصر ایران – نژاد فلاح بادیگر در مصاحبه ای که انجام داد مدعی شد که با برانکو ایوانکوییچ و افشین قطبی برای سرمربیگری پرسپولیس به توافق رسیده اند. مدیرجدید قرمزها که برای مدیریت بحران به تیم قرمزپوش آمده در حالی حمید درخشان را گزینه اول مربیگری پرسپولیس می داند که این مربی در ۶ هفته اخیر لیگ برتر فقط ۴ امتیاز به دست آورده است .
تیم درخشان این هفته هم پیش از شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مقابل صبا باتری در تهران متوقف شد. تیم تحت هدایت درخشان هرچند زیبا تر از روزهای گذشته بازی کرد اما همه می دانند که پرسپولیسی ها برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا و حفظ آبرو به مربی بهتری نسبت به حمید درخشان نیاز دارند. مربی ای که در دوره او ستاره های پرسپولیس از آمادگی فاصله گرفته اند  و مربی ای که بهترین دروازه بان سال قبل را کنار گذاشته و بازیکنان عجیب و غریب به جایشان جذب کرده است.
در این شرایط محمدحسین نژاد فلاح در مورد اعتماد به مربی حرف می زند و از برکناری علی دایی انتقاد می کند ماجرایی که به نظر می رسد بیش از اینکه به مدل مدیریت مربوط باشد به بسته بودن دست مدیرمربوط است.
نژاد فلاح در شرایطی از درخشان به عنوان گزینه اول مربیگری نام می برد که او حتما بدترین گزینه برای ادامه فعالیت در پرسپولیس است و شاید هر مربی دیگری بتواند با شوک به تیم نتایج بهتری به دست بیاورند.
آنچه از دور وبر باشگاه پرسپولیس شنیده می شود خبر از مشکلات مالی برای امضای قرارداد با سرمربی جدید می دهد. هرچند نژاد فلاح مدعی شده که مشکلات مالی پرسپولیس حل شده اما به نظر می رسد که این مشکل حل نشده و عدم توان مالی قرمزها دلیل اصلی ماجرا باشد.هنوز اعلام نشده که مشکل مالی قرمزها قرار شده چطور حل شود اما مسیر هرچیزی که بوده فعلا مسدود است و سرپرست پرسپولیس توانایی جابه جایی سرمربی را ندارد. والا بلافاصله پس از تامین بودجه سرمربی پرسپولیس تغییر خواهدکرد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=155388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر