1

کابوس تعرض پسر خاله به دختر، با شلیک ۵ گلوله تمام شد

  • کد خبر : 156300
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۷:۴۵

زن جوانی که متهم است پسرخاله‌اش را با شلیک پنج گلوله به قتل رسانده، حادثه را شرح داد.

به گزارش جوان، اول اردیبهشت ماه امسال مأموران کلانتری ۱۷۰ کهریزک با دیدن یک دستگاه خودروی پراید که در زمین‌های کشاورزی رها شده بود به آن نزدیک شدند و جسد مرد جوانی را پشت فرمان کشف کردند.

بررسی‌ها نشان داد که مرد جوان با شلیک پنج گلوله به نقاط مختلف بدنش کشته شده است. همزمان با حضور بازپرس در محل، هویت مقتول از روی اوراق هویتی که به همراه داشت شناسایی شد. تحقیقات نشان داد که مرد جوان مراد نام دارد و در کارخانه‌ای همان نزدیکی کار می‌کند. بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی تماس‌های مراد بررسی و مشخص شد که آخرین بار با زنی به نام سحر تماس داشته است.

سحر وقتی بازجویی شد، گفت: مراد پسرخاله من است و روز حادثه برای کاری شخصی با او تماس گرفته بود. مأموران پس از آن از شوهر سابق سحر که کیوان نام داشت تحقیق کردند. او ابتدا گفت که از ماجرا خبر ندارد اما در تحقیقات بیشتر ماجرای قتل را شرح داد.

کیوان گفت: چند سال قبل با سحر ازدواج کردم اما به خاطر اختلافی که داشتیم از هم جدا شدیم. مدتی بعد اما سحر را صیغه کردم تا اینکه متوجه شدم پسرخاله‌اش مراد، مزاحم او می‌شود. سحر یک بار به من گفت که مراد به او تعرض کرده و قصد انتقام دارد. از من خواست برایش اسلحه‌ای تهیه کنم تا انتقام بگیرد. من هم قبول کردم و اسلحه‌را به او دادم اما فکر نمی‌کردم که حرفش جدی باشد. روز حادثه با مراد تماس گرفت و نزدیک شهرری سوار خودروی مراد شد. من هم با خودروی خودم آنها را دنبال کردم تا اینکه وارد زمین‌های کشاورزی شدند. لحظاتی بعد صدای شلیک گلوله را شنیدم. سحر شتابان به طرفم آمد و او را در حالی که کفش به پا نداشت سوار خودروی خودم کردم و از محل دور شدیم.

بعد از اقرارهای مرد جوان، مأموران از سحر تحقیق کردند. او اتهام خودش را قبول کرد و گفت: یک روز که در خانه خاله‌ام مشغول مصرف مواد بودم، مراد به زور تعرض کرد. من از او کینه به دل گرفتم و تصمیم به انتقام گرفتم. وجود او آزارم می‌داد تا اینکه نقشه‌ام را با کیوان در میان گذاشتم و آن را اجرا کردم.

با کامل شدن تحقیقات، بازپرس سحر را به اتهام مباشرت در قتل عمد، حمل و استفاده از اسلحه و کیوان را به اتهام معاونت در قتل و خرید و حمل اسلحه مجرم شناخت و پرونده برای رسیدگی روی میز هیئت قضایی شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. دو متهم به زودی محاکمه می‌شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=156300

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر