1

ذبح گوسفند و بازگشت قلعه‌نویی به دوران جوانی

  • کد خبر : 156577
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری شد. میلاد فخرالدینی و جاسم کرار غایبان تمرین امروز استقلال بودند و در حالی که همه تصور می‌کردند هافبک عراقی شاید امروز در محل تمرین آفتابی شود خبری از این موضوع نشد.

*میلاد نوری بعد از یکی دو روز تمرین نکردن امروز با آبی‌پوشان در کار گروهی شرکت کرد ضمن آنکه خسرو حیدری هم به تمرینات تیمش بازگشت. قبل از شروع تمرین یک رأس گوسفند زیر پای بازیکنان قربانی شد و استقلالی‌ها تمرین خود را با این حرکت آغاز کردند.

*امیر قلعه‌نویی با تأخیر ۲۰ دقیقه‌ای در محل تمرین حاضر شد و بلافاصله با لباس ورزشی به میانه زمین رفت و پابه‌پای دیگر بازیکنان استقلال تمرین کرد. قلعه‌نویی در ترکیب تیم سبز در فوتبال درون‌تیمی در پست هافبک وسط به میدان رفت و نکات لازم را به شاگردانش گوشزد می‌کرد. سرمربی استقلال با حرکات خود در میانه زمین بازیکنان این تیم را به یاد دوران جوانی خود انداخت.

*میرشاد ماجدی به دلیل جراحی لثه در تمرین امروز شرکت نکرد. سرپرست تیم استقلال ۴۸ ساعت باید استراحت کند و پس از آن به امور باشگاهی این تیم ادامه خواهد داد.

*در حین تمرین امروز تیم استقلال امیرحسین صادقی چندین بار توپ را از مقابل پای سرمربی‌اش ربود و هنگامی که قلعه‌نویی قصد داشت با ضربه سر توپ را به یکی از بازیکنان برساند عینک او به زمین افتاد که این حرکت سرمربی استقلال با خنده سایر بازیکنان همراه شد.

*محسن کریمی هافبک جوان تیم استقلال که چند بازی است که در فهرست ۱۸نفره این تیم قرار می‌گیرد امروز در یک صحنه گل قشنگی به ثمر رساند که با تشویق همبازیانش روبرو شد.

*غفور جهانی پیشکسوت تیم فوتبال ملوان و مهاجم اسبق تیم ملی در تمرین امروز تیم استقلال حاضر شد و با قلعه‌نویی گفت‌وگو کرد.

*ادموند اختر مهاجم دهه هفتاد تیم استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت. وی با اشاره به زمان فوتبال خود و مقایسه آن روزها با فوتبال امروز مدعی شد که پول آن زمان ارزشش خیلی بیشتر بود و البته پرداختی‌ها بهتر. اختر معتقد بود بازیکنان امروزی اگر یک میلیارد هم قرارداد ببندند فقط دویست‌میلیون تومان می‌گیرند و بقیه پول روی هوا است.

*در حالی که مدیرعامل استقلال قصد داشت امروز در محل تمرین تیمش حاضر شود اما باز هم به دلیل مشغله کاری از این کار منصرف شد.

*تمرین امروز آبی‌پوشان ساعت ۱۷ و ۴۵دقیقه به پایان رسید و استقلالی‌ها فردا مجدداً تمرینات خود را برای دیدار با نفت تهران برگزار خواهند کرد.

فارس: تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت تهران خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=156577

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر