1

انتصاب جدید از سوی وزارت و افزایش ابهامات در مورد کی‌روش؛ لیوان آب را دوباره از کفاشیان می‌گیرند؟!

  • کد خبر : 158674
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹

انتصاب حسنی خو به عنوان نماینده وزارت ورزش در مذاکرات فدراسیون فوتبال با کی روش، ابهامات در خصوص ادامه همکاری سرمربی تیم ملی را افزایش داده است.

امروز اعلام شد با توجه به حساسیت مذاکره با کی روش و به دلیل رقم بسیار بالای تمدید قرارداد با کی‌روش و برای اینکه وزیر ورزش و جوانان نیز روند مذاکرات را زیر نظر داشته باشند، از همین رو امروز رضا حسنی‌خو، به عنوان نماینده وزارت ورزش در مذاکرات کفاشیان و کی روش انتخاب شد و از این به بعد در جلسات این دو، نماینده وزارت ورزش نیز حضور خواهد داشت.

این تصمیم به دنبال بروز اختلافات در ادامه فعالیت‌ کی‌روش و در جهت رفع مشکلات و حمایت از تیم ملی اتخاذ شده است.

مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش نیز در این خصوص گفت: مباحث تیم ملی فوتبال و نظر هواداران و مردم برای این تیم، مورد توجه مدیران وزرات ورزش و جوانان است. تیم ملی جایگاه خاصی در سیستم مدیریتی وزارت ورزش دارد و با توجه به اینکه در روزهای اخیر اخبار و شایعات زیادی پیرامون مذاکرات فدراسیون فوتبال و کی‌روش منتشر شده و برای آنکه وحدت رویه مناسبی در این زمینه ایجاد شود و از انتشار اخبار ضد و نقیض جلوگیری شود، آقای حسنی خو، مشاور وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده وزارت ورزش معرفی شد تا در جلسات حضور مستقیم داشته باشد.

از وزارت ورزش خبر می رسد که در پی حمایت های مردمی از کی روش و همچنین انتقادهای گسترده از وزارت ورزش به اتهام اعمال نفوذ در برکناری سرمربی تیم ملی، تصمیم های قبلی تغییر کرده و حالا موضع وزارت، حفظ این مربی است.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال و در راس آن علی کفاشیان این روزها منتظر دریافت خبر قطع همکاری کی روش هستند و کفاشیان نیز از حالا اعلام کرده که جانشین کی روش خارجی است.

نامه/به نظر می رسد اختلاف نظر های وزارت ورزش با رئیس فدراسیون فوتبال در حال شدت یافتن است و بعید نیست همانطور که در گذشته کفاشیان در خصوص انتخاب یا برکناری علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی تصمیم گیرنده اصلی نبود،‌ این بار نیز همین اتفاق رخ دهد و دوباره بگوید که لیوان آب دستش نبوده است!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=158674

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر