1

واکنش AFC به جوسازی‌های مقامات النصر علیه پرسپولیس

  • کد خبر : 159062
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

عضو کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا از مقامات فوتبال عربستان خواست تا مدارک و توضیحات بیشتری برای اثبات ادعای خود ارایه دهند.

توفیق سرحان عضو کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد: از مدیران باشگاه النصر که از سختی‌ها و شقاوت‌ها در تهران سخن گفتند، خواستیم که آن‌چه ادعا کردند را اثبات کنند تا تصمیم مناسبی در این راستا اتخاذ شود.

سرحان همچنین گفت: حقیقت آن است که من بازی‌ای که در تهران برگزار شد را ندیدم اما خب ما همگی اصولا به گزارش‌های داوران و ناظران اعتماد می‌کنیم. ما البته از فیلم بازی هم استفاده می‌کنیم. ما باید آسیب‌هایی که گفته می‌شود به النصر وارد شده را بررسی کنیم.

بانک ورزش/در این رابطه گفتنی است که پرنس فیصل پنج‌شنبه شب در یک برنامه تلویزیونی و البته در مصاحبه با برخی خبرنگاران گفته بود که در ایران، پدیده “تروریسم ورزشی” وجود دارد. او همچنین گفت ایرانی‌ها می‌خواهند با ایجاد وحشت و ترس، اهداف شوم خود را پیش ببرند؛ در واقع ایرانی‌ها هراس‌افکن هستند و می‌کوشند هراس و وحشت و حتی دهشت پراکنی کنند.

قابل ذکر است که پرنس فیصل از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی رژیم سعودی است. او سابقا در آمریکا زندگی می‌کرد و همسری از آن اقلیم نیز اختیار کرد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=159062

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر