1

دعوت سرخپوشان به «چه می‌کنه این عادل فردوسی‌پور»!

  • کد خبر : 160434
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

حواشی تمرین پرسپولیس/ برانکو و دستیارانش وزنه زدند/ دعوت سرخپوشان به «چه می‌کنه این عادل فردوسی‌پور»!

اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقابل بنیادکار ازبکستان و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید:

* بازیکنان پرسپولیس پیش از شروع تمرین با حضور در سالن وزنه زیر نظر مربیان خود به وزنه‌ زدن پرداختند.

* برانکو ایوانکوویچ و تی‌هومیر به همراه دو مربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شده و به تمرین بدن‌سازی پرداختند.

* به دلیل وزش شدید باد در محدود غرب تهران که محل تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس هم هست برانکو در رختکن برای بازیکنان صحبت کرد.

* بازیکنان از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه وارد زمین شدند و به گرم کردن بدن‌هایشان پرداختند.

* پس از تمرینات ابتدایی و انجام بازی آقا وسط بازیکنانی که دیروز مقابل بنیادکار بازی کرده بودند زیر نظر پنادیچ به ریکاوری مشغول شدند اما بازیکنان ذخیره زیر نظر برانکو به تمرین جدی پرداختند.

* محسن بنگر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که چند روزی است گچ پایش را باز کرده امروز ابتدا دقایقی با لباس ورزشی دور زمین راه رفت و سپس همراه میثم علی‌پور فیزیوتراپ این تیم دور زمین به نرم‌دوی پرداخت.

* حمیدرضا علی عسگری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس امروز به کلینک ورزشگاه درفشی‌فر رفت تا زیر نظر کادر پزشکی به وضعیت مصدومیتش رسیدگی کند.

* دویدن‌های سرعتی و استقامتی بخشی از تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود.

* حمله به دروازه و زدن گل یکی از تمریناتی بود که امروز برانکور ایوانکوویچ برای بازیکنان در نظر گرفت و خودش به صورت مستقیم این تمرین را زیر نظر داشت و هرجا لازم بود نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

* برای بازیکنان دعوتنامه حضور در نمایش «چه می‌کنه این عادل فردوسی‌پور» فرستاده شد که این دعوتنامه‌ها در اختیار بازیکنان قرار گرفت.

* طبق برنامه‌ای که کادر فنی در اختیار بازیکنان قرار داده بازیکنان اصلی پرسپولیس فردا استراحت خواهند کرد و ذخیره‌ها فردا در درفشی‌فر حاضر می‌شوند تا تمرینات‌شان را پیگیری کنند این کار برانکو از این جهت انجام شده که به بازیکنان کمتر فشار بیاید.

* بازیکنان ذخیره پرسپولیس امروز در اواخر تمرین دقایقی هم کار بدنسازی انجام دادند.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس که روز یکشنبه در تبریز به مصاف گسترش فولاد این شهر خواهد رفت روز شنبه تهران را به مقصد تبریز ترک خواهد کرد. اعضای تیم یکشنبه‌شب عازم تهران خواهند شد تا خود را برای حضور در دربی تهران آماده کنند./فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=160434

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر