2

زندان اشرف از نظر شرایط بدتر از گوانتانامو است

  • کد خبر : 16103
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۰ - ۸:۲۲

خروج از زندان سازمان تروریستی منافقین در پادگان اشرف ناممکن است و اغلب به قیمت جان فرد پشیمان تمام می شود. «مجید-ر» از قربانیان و اعضای جدا شده گروهک منافقین ضمن انتشار این مطلب نوشت: بعد از دو سال زندان و قرنطینه و گرفتن مصاحبه ویدئویی مبنی بر اینکه وی می خواسته سران سازمان را […]

خروج از زندان سازمان تروریستی منافقین در پادگان اشرف ناممکن است و اغلب به قیمت جان فرد پشیمان تمام می شود.
«مجید-ر» از قربانیان و اعضای جدا شده گروهک منافقین ضمن انتشار این مطلب نوشت: بعد از دو سال زندان و قرنطینه و گرفتن مصاحبه ویدئویی مبنی بر اینکه وی می خواسته سران سازمان را ترور کند و اکنون پشیمان است و… اگر هیچ خطر اطلاعاتی نداشته باشد او را در مرز بدون هیچ امکانی رها می کنند اما ممکن است از پشت او را به رگبار ببندند که بارها چنین کرده اند و بعد هم می گویند نظامیان رژیم به او شلیک کرده اند تا بتوانند از خون و جنازه اش نیز استفاده کنند. برخی هم به مکان های نامعلوم منتقل و سر به نیست می شوند. یا در این موارد می گویند فرد به ماموریت فرستاده و کشته شده است.
عضو جدا شده سازمان منافقین اضافه کرد: ساکنین اسارتگاه اشرف در اطراف بغداد به کمترین روزنه و امکان برای فرار از سیستم مسعود و مریم رجوی دل بسته اند و بسیاری از آنها برای دیدن والدین و بستگان شان لحظه شماری می کنند. بسیاری آنها آرزو می کنند والدین شان از کارزار یک سال و چند ماهه عقب نشینی نکنند و بر ادامه حضور آنها امید بسته اند.
وی همچنین نوشت: اسرای زندان اشرف، شرایط سخت و طاقت فرسایی دارند. این زندان از نظر شرایط بدتر از گوانتانامو است و شرایط شکنجه و سر به نیست کردن زندانیان ناراضی کاملا در آنجا فراهم است. آنجا یک قلعه و اسارتگاه جهنمی است و انواعی از مراقب و مامور در اطراف فرد وجود دارد که جرئت نمی کند درد دلش را با کسی بازگو کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=16103

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر