2

پنهان شدن یک تراکتوری در سایه اعتراض هواداران

  • کد خبر : 161151
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

پرشورها پس از اتفاقات تلخ ورزشگاه یادگار امام هنوز حال و روز خوشی ندارند؛ تا جایی که هنوز از خود نپرسیده‌اند، واقعا ما فقط به خاطر یکسری اتفاق غیرفوتبالی قهرمانی را از دست دادیم؟

به گزارش بانک ورزش، در روزی که فوتبال تبریز می‌توانست آقایی خودش را به فوتبال ایران دیکته کند، اشتباهات فردی زیادی باعث شد تا روز تلخی برای تی‌تی‌ها رقم بخورد. در این میان پس از آندرانیک تیموریان که با اخراج کودکانه‌اش کار را برای تراکتورسازان سخت‌تر کرد، گلر این تیم هم مانند اغلب روزهای فصل ناامید کننده ظاهر شد.

حامد لک، روی گل سوم تیم نفت، بدون شک نقشی انکارنشدنی دارد. دروازه‌بان جوان تراکتور که این فصل به هیچ‌عنوان در حد و اندازه‌های خودش ظاهر نشد، در صحنه گل سوم نفتی‌ها یکبار روی خروج ناموفق خود دروازه را در موقعیت فروپاشی قرار داد و بعد از آن یکبار دیگر هنگام دفع توپ مدافع تراکتور توپ به بدنش برخورد کرد و جلوی پای پادوانی قرار گرفت، تا این بازیکن گل تساوی نفتی‌ها را به ثمر برساند. در این میان اما شانس عجیبی به سراغ لک آمده تا همه دنبال اتفاقات غیرفوتبالی ماجرا باشند. اگر کمی از این فضا فاصله بگیریم باید بپرسیم: واقعا چه بلایی بر سر حامد لک آمده است؟ همین پسر نبود که سر به خدمت گرفتنش دعوا بود؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=161151

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر